LNv22
ScanFlyer Gold
Dette er i seg selv en gladnyhet, og som vi nok etter hvert kan vente en del spørsmål om, så jeg lager like så godt en egen tråd!
I tillegg til dagens gode nyhet om 12 nye langdistansebusser til SAS, ble det samtidig offentlig at selskapet skal oppgradere kabinene på syv eksisterende A330 og A340.
Dette omfatter nye seter i hele kabinen, lie-flat i business og nytt AVOD system.
Etter planen skal dette stå ferdig i 2015.
Fra pressemeldingen:
Og da kan man bare spekulere i hva slags seter som velges i C. Basert på en erfaring av LH sin nye C i en A330 på MUC-JFK håper jeg mer på noe som likner dette kontra hva man finner hos LX og SN.
I tillegg til dagens gode nyhet om 12 nye langdistansebusser til SAS, ble det samtidig offentlig at selskapet skal oppgradere kabinene på syv eksisterende A330 og A340.
Dette omfatter nye seter i hele kabinen, lie-flat i business og nytt AVOD system.
Etter planen skal dette stå ferdig i 2015.
Fra pressemeldingen:
Upgrade of seven A330/A340
· SAS will upgrade the passenger cabins on up to seven selected A330/A340.
· The upgrade will consists of new seats throughout the cabin including fully flat seats in Business Class, and throughout the entire cabin a new high definition full video on demand in-flight entertainment system.
· The Cabin upgrade is expected to be completed 2015.
Og da kan man bare spekulere i hva slags seter som velges i C. Basert på en erfaring av LH sin nye C i en A330 på MUC-JFK håper jeg mer på noe som likner dette kontra hva man finner hos LX og SN.
Last edited: