SAS øker "prisen" for oppgradering med EB-poeng

Re: SAS øker "prisen" for oppgradering med EB-poeng

Ja. Oppgradering med poeng gir poeng for opprinnelig booket/betalt klasse.
Ser at reglementet sier poeng iht. opprinnelig bookingklasse, men både jeg og min bedre halvdel fikk poeng for C +25% (EBG) etter stand-by oppgradering fra M. En glipp kanskje?

Ser at reglementet sier poeng iht. opprinnelig bookingklasse, men både jeg og min bedre halvdel fikk poeng for C +25% (EBG) etter stand-by oppgradering fra M. En glipp kanskje?

VÆLKØMEN te forume'

Om det er Optiontown stemmer de poengene du fikk.

Ellers er det en glipp. Opplevde det samme selv iblandt, back in the days, da jeg fløy SAS på IC. En gang fikk jeg poeng for C etter oppgradering for poeng ved gate. Et par ganger glemte de å belaste kontoen for poengene.

VÆLKØMEN te forume'

Om det er Optiontown stemmer de poengene du fikk.

Ellers er det en glipp. Opplevde det samme selv iblandt, back in the days, da jeg fløy SAS på IC. En gang fikk jeg poeng for C etter oppgradering for poeng ved gate. Et par ganger glemte de å belaste kontoen for poengene.
Takk for det. Har tyvlest lenge nok.

Det var for poeng ved gate så det er nok en glipp. Har også opplevd at de glemmer å trekke. Kanskje ikke noe å satse på, men regner man gjennomsnittspris på mine erfaringer med oppgraderinger så blir det ikke så verst, tross prisøkning.

I september fikk jeg poeng for C-klasse + 25% EBG bonus på en op-up. EWR-CPH. :)

Det hender det glipper grundig. Selv fikk jeg poeng SEA-CPH-OSL i C for en bonsutur etter at de måtte lage ny billett pga. overbooking :D

Jeg fikk også mer poeng enn orginal klasse da jeg fløy ewr-cph i vinter. Oppgraderte med poeng fra eco extra til business og fikk poeng for c klasse. Dette var også under trippel ekstrapoeng kampanjen noe som var ekstra hyggelig :)

Back