• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SK SAS og utfasingen av A320ceo

Følger da i fotsporene til OY-KAN. Er vel ikke helt utenkelig at KAR og KAS også lider en lignende skjebne.
 
Det blir da altså OY-KAP, -KAU og -KAW, som forblir i SK frem til 2026?

Disse vil da også sansynligvis alle sammles på OSL fra sommerprogrammets oppstart?
 
Skyliner melder OY-KAT er sendt til maling på SNN

Blir i følge Planespotters ZS-SZL.

SNN41-OY-KAT-1.jpeg
 
Last edited:
OY-KAU ble fløyet til DUB for et par uker siden på et flightnummer som jevnlig brukes til posisjonering, SK9229. Vedlikehold, eller siste reis i SAS?
 
Back
Top