LN-RRK neste maskin ut.
Står nå i Anchorage. På vei til Kina for å bli konvertert. Skal til DHL.
LN-RRK neste maskin ut.
Etter å ha basket seg i solen på Marana, er RPO omregistrert N738TK. Har forlatt Marana for Anchorage og Asia for konvertering. Skal til DHL - muligens operert av iAero.
Boeing 737 -883(F) 30467 634 EC- Swiftair re-delivery 20-21nov21 TSN-ICN-NQZ-MAD, DHL cs, N-reg ex N738TK
Eller Swiftair? Planespotter hevder i hvertfall den er i Madrid i DHL farger
Ser ut som LN-RCN har blir N318FL og er hentet ut fra Roswell for å konverteres til frakter
Den står i Dulles og dette er bekræftet i en amerikansk flyspottergruppe med fokus på washingtonområdet, den skal konventeres til fragter for DHL.
(Alt LT)SK9126 NWI1300 - 1425SNN 05JAN22
Boeing 737 -86N 35646 4788 LN-RGI SAS ferried 04jan22 NWI.VNO, all white prior return to lessor
(Alt LT)SK9229 OSL1130 - 1300BGR 05JAN22
SK9229 BGR0430 - 0800MIA 06JAN22
Om ikke, vil jeg anta det blir en SK737 iallefall.
Ikke noe stort sjokk - mer en konstatering, siste pax-flight med SAS sine Boeing 737-800 u/WL (738) var SK4042 SVG-OSL 30nov21.
LN-RRT har ikke forlatt flåten helt enda, men den kommer ikke tilbake i trafikk ut fra det som jeg har hørt, dermed er 738 hos SAS så å si historie.
Mens Boeing 737-800 m/WL (73H) blir her ¨en stund¨ til ...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.