Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
LN-RPZ, nå N763PB, følger nok snart etter. Den står oppført med samme eier, Spectre Air Capital .
LN-RCZ , nå N763PB, følger nok snart etter. Den står oppført med samme eier, Spectre Air Capital .
RPZ (-600) som ble skrotet for nesten 3 år siden eller RCZ?
Lurer på om «Bond-skurkene» har kjøpt minst 3 de skal konvertere?
Boeing 737 -86N 41257 4321 N476TN ASL Airlines Belgium ferried 02-03mar21 MUC-OVB-TNA, all white, for freighter conversion ex LN-RGC
Da var LN-RPO på vei til Bangor. https://www.flightradar24.com/SAS9229/25ff5afe
Etter å ha basket seg i solen på Marana, er RPO omregistrert N738TK. Har forlatt Marana for Anchorage og Asia for konvertering. Skal til DHL - muligens operert av iAero.
Boeing 737 -86N 38038 4429 LN-RGF SAS ferried 26apr21 ARN-MPL, all white on return to lessor
Hvis Planespotters.net er oppdatert, så ser det ut som SAS har bare 6 stk 737-800 igjen i vanlig trafikk, mens resten er satt på bakken og på vei ut!
Det ser ut som det går andre veien. Ytterligere et nytt fly parkert nå.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.