Nå vet jeg ikke noe om hvordan disse maskinene ligger an i forhold til cycler og timer, men hva vil være sannsynlig levetid på -600 maskinene i SAS sin flåte?
Eldste maskin er nå 15,5 år gammelt, og yngste snart 13, så helt ferske er de jo ikke lenger. Antar endel vil forsvinne etterhvert som leasingen går ut, men hva med de andre? Hvor lenge vil man trolig se de i SAS trafikk?
Nå som 737-classics og MD etterhvert er ute, og man bestemmer seg for longhaul, så antar jeg en erstattning for -600 står på todo listen?
Disse brukes jo også mange steder en -800/-700 blir for store, så er vel relativt store sjanser for at det blir noe annet enn 737 eller 32x?
Eldste maskin er nå 15,5 år gammelt, og yngste snart 13, så helt ferske er de jo ikke lenger. Antar endel vil forsvinne etterhvert som leasingen går ut, men hva med de andre? Hvor lenge vil man trolig se de i SAS trafikk?
Nå som 737-classics og MD etterhvert er ute, og man bestemmer seg for longhaul, så antar jeg en erstattning for -600 står på todo listen?
Disse brukes jo også mange steder en -800/-700 blir for store, så er vel relativt store sjanser for at det blir noe annet enn 737 eller 32x?