Concorde
BA Concorde Sep 1998
EN kopp kaffe gir forskjeller:http://www.aftenposten.no/reise/nyheter/article2196093.ece
Pøh... Tok denne testen høyde for at folk "ofte" reiser lengre enn fra A til B ? Videresending av bagasje ? Hva som skjer når du står i Tromsø og flyet ditt blir kansellert ?
E!
Vel da kjøper du reise med Norwegian, for de kansellerer ikke like ofte som SAS![]()
"- Ikke alle ønsker seteplassering, har bagasje som skal sjekkes inn, eller ønsker en kopp kaffe. Hos oss har kunden et valg."
Det er et par ting som kan foyes paa her.. Glemte du frokosten, Anne Grete?? Er prisen lik og avgangstid er likt, ser jeg ikke en ENESTE grunn til aa velge Norwegian. BTW valget du har hos DY er en Nescafe pulverkaffe til 20 spenn som smaker PYTON
De aller fleste forsinkelser er under 30min. Vi ser allerede nedgang i forsinkelser og betydelig bedre vil det bli utover våren
Och exakt vilken kaffe tror du att SK häller i sina kannor innan de drar ut i kabinen? Wake up and smell the coffee, Tommy777...
Det glimrende at det kommer slike artikler i de seriøse avisene, da dette er med på å slå hull på myten om at DY alltid er billigst.
DY har vært meget dyktige til å innprente at de ALLTID er billigst, med det resultat at utrolig mange reisende faktisk aldri sjekker annet enn Norwegian.no.
Ved at det kommer slike artikler som dette, er pressen nå med på å gjøre de reisende til bedre kjøpere, ved at de blir oppfordret til å sjekke flere alternativer før de bestiller.
BRA Aftenpoften!
De aller fleste forsinkelser er under 30min. Vi ser allerede nedgang i forsinkelser og betydelig bedre vil det bli utover våren
Å prøve å komme med noe konstruktivt om SAS på dette forumet blir jo bare som støy i munnen på alle DY tantene som kunne tenkt seg Ryanair som flag-carrier enn SAS.
"Im Norwegian, so its my constitutional right to fly for free and i dont care about the 1000 i can earn tomorrow as long as i get 100 today"
:nor
Det er vel slik at kritikken av henholdsvis DY og SK er relativt likt fordelt. De som sitter i "SAS-leiren" mener at de alltid blir kritisert, og de som sitter i "DY-leiren" hevder at de alltid blir kritisert. Uten å definere meg som hverken DY- eller SK-pro, så vil jeg vel hevde at det til tider er minst like mye "aggressiv" respons fra SK-folket som det er fra DY-folket. Du hevder at om man forsøker å komme med noe konstruktivt om SAS så drukner det i støy, men slik er vel også min oppfatning av saken om man kommer med kritikk av SAS. Det samme gjelder for hhv kritikk og ros av DY.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.