Glad tirsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ferdig med første koppen med kaffe…fortsetter med forum, nyheter og en kopp til. Så går turen opp til toppen av byen. I ettermiddag/kveld blir det historiefortelling i Ekebergparken fra krigens dager. Oslo er rett og slett fiiiin.

God morgen fra kontoret. Full rulle i gymmen i dag og denne sekspakningen begynner og returnere. Mye fine eksterne møter i dag, blant annet på ambassaden til vårt tidligere hjemland.

Goood'morgen denne blæsende og delvis overskyede tirsdag morgen fra Malmö. I dag står på pligter sammen med konen min, men først en kop morgenté, og noget morgenmad.

Klokken er blevet 7.47, som vi alle jo ved at dagens bedste tidspunkt uden sammenligning.

I må have en vidunderlig dag.

Morn fra BGO. Her har morgenen startet med WF561 hvor diamant faktisk ble registrert av betjeningen og kaffen var gratis. Hyggelig, og første gang hos WF.

Mornings fra kontoret. Sykkel til jobb, i en merkbar motvind. Vel, kom arbeidslyst treng deg på.....

Blaffalurg morgen fra Gaustad. Først en uke med flighter, heavy jobbing og snitt 4-5 timer søvn. Så en kanonnatt og så en 2,5 timers natt igjen... før en travel jobbdag med prosjektgreier.

Åh, jeg gleder meg til sommerferie altså.

Ha en bedre tirsdag

God tirsdag fra Santiago. Løpetur i frisk luft unnagjort og første møte gjennomført. Nå skal det preppes for en lunsj i heimen.

God ettermiddag fra Forus,
Hektisk dag i prosjektet , oppdaget at det er tid for å skeie ut og det tror jeg jammen meg jeg gjør.
Flott vær her i sørvest så det blir litt uteaktiviteter nå i ettermiddag.

Back