Hvilke leasingselskaper er det de nye -800 kommer fra og vil de ha Sky- eller standard interiør?
Satser en hundrings på at de kommer ifra GECAS og har sky interiør siden der er nye . Samtlige c/n nummer er ubrukte
Litt OT her...
Jeg tviler på at 737ene skal ha Sky Interiør. Nye er disse flyene, men Sky Interiør er ikke et standard.
Disse flyene skal som nevnt her rekonfigureres etter SAS sin egen standard. Fra det vi vet i dag, betyr dette nye gallery, nye Recaro seter og Wi-Fi. Mer enn det, tror jeg ikke vi kan forvente...
De brukte -700 kommer uten Sky Interior og far SAS Cabin Mod, slik at de har lik config som de andre -700 (her spörs det seg bare hvilked at de 3 forskjellige versjoner...)
De nye -800 kommer med Sky Interior, men uten a ha SAS Cabin Standard.
Haper det rekker som forklaring...
55 stk -700'er skal vel bli likere innen tidlig i 2014 vil jeg tro
De brukte -700 kommer uten Sky Interior og far SAS Cabin Mod, slik at de har lik config som de andre -700 (her spörs det seg bare hvilked at de 3 forskjellige versjoner...)
De nye -800 kommer med Sky Interior, men uten a ha SAS Cabin Standard.
Haper det rekker som forklaring...
............De nye -800 kommer med Sky Interior, men uten a ha SAS Cabin Standard.
..
De flyr jo rundt med en haug forskjellige konfigurasjoner på 737, så hvorfor plutselig vente helt til de er modifisert til SK-standard med å introdusere disse A320ene?
?? 320'ene kommer når de blir tilgjengelige ....
G-STRF star ved QLA og er langtids-lagred. Selv om SAS vil gjerne ha flyet litt tidligere, sa ma det vente til sitt "slot" i MX rekka. God mulig at det flys over til BUD eller SXF og jobben gjöres der.
Det er ikke sa veldig mange facilities som er spesialisiert pa MOD's her. Men dersom pengene stemmer, sa vil SAS far flyet snart i traffik. Spörsmalet er jo bare om de virkelig trenger flyet snart... Husk at BRO stod lagred en god stund för den ble returnert. Sa for meg virker det ikke slik som SAS har akkut flymangel...
Det er kø hos selskapet som gjør jobben. De har flere kunder enn SAS.
Det koster mye penger å implementere en ny versjon i flåten. Det skal sertifiseres, skrives manualer og prosedyrer