SAS og Leasede A320/B737

Re: SAS og Leasede A320..

Hvilke leasingselskaper er det de nye -800 kommer fra og vil de ha Sky- eller standard interiør?

Hvilke leasingselskaper er det de nye -800 kommer fra og vil de ha Sky- eller standard interiør?

Satser en hundrings på at de kommer ifra GECAS og har sky interiør siden der er nye . Samtlige c/n nummer er ubrukte

Satser en hundrings på at de kommer ifra GECAS og har sky interiør siden der er nye . Samtlige c/n nummer er ubrukte

Litt OT her...

Jeg tviler på at 737ene skal ha Sky Interiør. Nye er disse flyene, men Sky Interiør er ikke et standard.

Disse flyene skal som nevnt her rekonfigureres etter SAS sin egen standard. Fra det vi vet i dag, betyr dette nye gallery, nye Recaro seter og Wi-Fi. Mer enn det, tror jeg ikke vi kan forvente...

Skulle ikke SK ta det de fikk tak i og ikke legge penger på å config til SK standard? Mente de sa at siden de skulle spare cash, så var det en av tingene, at man tok flyet som det var, og da skulle det visstnok være enklere å selge igjen...

Litt OT her...

Jeg tviler på at 737ene skal ha Sky Interiør. Nye er disse flyene, men Sky Interiør er ikke et standard.

Disse flyene skal som nevnt her rekonfigureres etter SAS sin egen standard. Fra det vi vet i dag, betyr dette nye gallery, nye Recaro seter og Wi-Fi. Mer enn det, tror jeg ikke vi kan forvente...

Det er vel ingen motsetning mellom Sky-interiøret og SAS-interiøret. Sky kan kombineres med interiøret til ethvert flyselskap.

Re: SAS og Leasede A320

De brukte -700 kommer uten Sky Interior og far SAS Cabin Mod, slik at de har lik config som de andre -700 (her spörs det seg bare hvilked at de 3 forskjellige versjoner... :D)

De nye -800 kommer med Sky Interior, men uten a ha SAS Cabin Standard.

Haper det rekker som forklaring...

De brukte -700 kommer uten Sky Interior og far SAS Cabin Mod, slik at de har lik config som de andre -700 (her spörs det seg bare hvilked at de 3 forskjellige versjoner... :D)

55 stk -700'er skal vel bli likere innen tidlig i 2014 vil jeg tro

55 stk -700'er skal vel bli likere innen tidlig i 2014 vil jeg tro

Vel, de har forsatt dette miks

BU cockpit / SK Cabin-config & BU Galley
SK cockpit / SK Cabin-config & SK Galley
SK cockpit / SK Cabin-config & BU Galley

Dersom du vil forflytte Galleys etc, sa blir dette en langvarig og dyr eventyr...

Kommer SAS leasade Airbus A320 ha bagage containers eller lastgolv?
SAS har containers på A321 och lastgolv på A319.

Hmm, havde ellers forstået det sådan, at hverken brugte eller nye 737-700/800 kommer med SKY interiør - pga arbejdsmiljø!?!

De flyr jo rundt med en haug forskjellige konfigurasjoner på 737, så hvorfor plutselig vente helt til de er modifisert til SK-standard med å introdusere disse A320ene?

De flyr jo rundt med en haug forskjellige konfigurasjoner på 737, så hvorfor plutselig vente helt til de er modifisert til SK-standard med å introdusere disse A320ene?

?? 320'ene kommer når de blir tilgjengelige ....

?? 320'ene kommer når de blir tilgjengelige ....

Forsto det slik tidligere i tråden at i hvertfall en maskin kun står og venter på å bli modifisert:

G-STRF star ved QLA og er langtids-lagred. Selv om SAS vil gjerne ha flyet litt tidligere, sa ma det vente til sitt "slot" i MX rekka. God mulig at det flys over til BUD eller SXF og jobben gjöres der.

Det er ikke sa veldig mange facilities som er spesialisiert pa MOD's her. Men dersom pengene stemmer, sa vil SAS far flyet snart i traffik. Spörsmalet er jo bare om de virkelig trenger flyet snart... Husk at BRO stod lagred en god stund för den ble returnert. Sa for meg virker det ikke slik som SAS har akkut flymangel...

Det er kø hos selskapet som gjør jobben. De har flere kunder enn SAS.

Det koster mye penger å implementere en ny versjon i flåten. Det skal sertifiseres, skrives manualer og prosedyrer, datasystemer skal oppdaters osv, osv. Det er ikke bare å sette dem rett i trafikk.

Back