LN-MOW: Har du noen bilder av den 2-3 seatingen?
Flott tidtabell, paa kartet ser det ut som SAS ogsaa hadde norske europaruter til AMS fra SVG og KRS. London gikk ogsaa direkte til BGO og SVG.
Det var ogsaa ruter til Skrydstrup. Det er et sted jeg aldri har hoert om, men det ser ut som det ikke er langt til andre sydjyske flyplasser.
Flott tidtabell, paa kartet ser det ut som SAS ogsaa hadde norske europaruter til AMS fra SVG og KRS. London gikk ogsaa direkte til BGO og SVG.
Ja, det var jo veldig mye ruter på minst et stopp på den tiden.
Men var dette ruter som startet i Oslo, eller var det endel av en enda større rundtur?
Ja, det var jo veldig mye ruter på minst et stopp på den tiden.
Men var dette ruter som startet i Oslo, eller var det endel av en enda større rundtur?
SVG-AMS startet og endte paa FBU - altsaa FBU-SVG-AMS og var en de faa rutene SAS hadde mellom FBU og SVG. Det var vel ogsaa en FBU-SVG-ABZ i en noksaa lang periode.
Men siden traaden heter SAS Norske Europaruter, og det var minst et stopp fra FBU saa var det jo fremdeles Nonstop fra SVG![]()
For var det slik at SAS ikke fløy FBU-SVG, utenom disse one-stop rutene ti utlandet?
Etter flyttingen. Da vi stengte FBU hadde vi SK511, SK509, SK513, SK1511 og SK1509.
Det kom senere, antagelig da man spilttet opp i norsk/svensk/dansk og 4000-serien dukket opp.
Når jeg tenker meg om, ble vel hele 800-serien 'norsk' den gangen ..
OSL-Europa er jo stort sett enten 800 eller 4000. Så hva var de før det ble 800 serien?