• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS Norge OSL-Polen: hvordan går det?

Re: SAS Norge OSL-Polen: hvordan går det?

Ja, ikke sant? SAS begynte vel med dem i 1946 ... :colgate:

SAS har vært pioneerselskap på mange måter de så ikke et vondt ord om det:D Begrepet turistklasse ble jo også lansert av SAS. Men hvorfor gikk SAS så tungt inn på Polen montro:question: :lol:
 
Re: SAS Norge OSL-Polen: hvordan går det?

SAS proevde seg med kraftig satsing paa Polen fra CPH for over 10 aar siden. Den gang var man kanskje litt for tidlig ute, men SAS hadde masse flighter, mest med F50, til flere polske byer.
 
Re: SAS Norge OSL-Polen: hvordan går det?

Har hort at siden 11. januari Kraków stengs forever. Er det sant? GDN og WAW ogsa?
 
Re: SAS Norge OSL-Polen: hvordan går det?

Har hort at siden 11. januari Kraków stengs forever. Er det sant? GDN og WAW ogsa?

Ja, Oslo-Krakow legges ned 11. januar, men Warszawa og Gdansk opprettholdes - men disse vil ikke gå hver dag.
 
Back
Top