• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS mener CPH bør passe seg

MartinL

ScanFlyer Dusty
SAS mener CPH bør passe seg

Taktiske utspill i en tid hvor selskapet skal inn i forhandlinger om lavere priser.

Både Arlanda og Gardermoen haler ind på København, og SAS ser gerne en mere moderne og aggressiv indsats fra ledelsen i den danske storlufthavn.

"Jeg ønsker vækst fra alle tre lufthavne. Men jeg ser en mere moderne og aggressiv indstilling i Oslo og Stockholm, " siger adm. direktør for SAS Airlines, danske John Dueholm (foto) i dag til Jyllands-Posten.

http://www.takeoff.dk/news.cfm?nNewsWeekly=0&nNewsId=20530
 
Re: SAS mener CPH bør passe seg

Som sagt... Typiskt SAS att säga så här inför nya förhandlingar. Man backar ju verkligen upp sitt uttalande med att lägga ner BKK och PEK från ARN. Samt vara totalt INTE intresserad av direkt trafik från OSL.
Jag tror att cheferna på CPH sitter å garvar åt SAS...
 
Re: SAS mener CPH bør passe seg

Skal vi nå igjen ta opp den gamle tråden igjen med at SAS burde fly alle IC vestover fra CPH og østover fra ARN?

BF:cool2
 
Re: SAS mener CPH bør passe seg

Skal vi nå igjen ta opp den gamle tråden igjen med at SAS burde fly alle IC vestover fra CPH og østover fra ARN?

BF:cool2

Jeg går ut i fra at CPH og ARN var skrivefeil for OSL :-)

Om vi kan unngå å reise via ARN, og i særdeleshet CPH, ville det være et stort fremskritt!
 
Re: SAS mener CPH bør passe seg

.... påfallende dagen etter Thai meddeler sin ankomst til OSL, hvorpå nordmenn står for en stor del av Thailand trafikken fra CPH
 
Back
Top