SAS med vennetilbud (Splitta frå SAS mot overskot)

Ramgad

ScanFlyer Blue
SAS med vennetilbud (Splitta frå SAS mot overskot)

Sas går mot overskudd..

Er det flere enn meg som reagerer på dette?

attachment.php

Re: SAS mot overskudd

Jeg ser at det skal være et bilde linket i innlegget ditt, men det er en eller annen feil med linken.

Vidar

Klarer du å se det nå?

Attachments

• SAS_mot_overskudd_-_Flyprat.png
    SAS_mot_overskudd_-_Flyprat.png
    90.2 KB · Views: 728

Sas går mot overskudd..

Er det flere enn meg som reagerer på dette?

Om du tenker på "Arild" som ber kunden kansellere med DY og "fly med oss" (og snakker om 30% rabatt) så kan jeg ikke tenke meg til at det er en offisiell SAS-talsmann.

Last edited:

Det virker som vært selskap "har" en apekatt som liker å fremstå som offisiell og ekspert. DY har jo en legendarisk slik på deres sider

Hvis det er sånn å forstå at "Arild" kjenner "Irene" så burde han kanskje tatt kontakt direkte istedet for å formidle rabatterte billetter på en åpen facebook side tilhørende et konkurerende selskap.

Jeg synes personlig at det er godt over kanten, men det har strengt tatt ingenting med "SAS mot overskudd" å gjøre.

(PS: sensurere navn på en åpen side er bare bortkasta tid..)

Det er et rabattilbud man kan sende venner og bekjente per mail. Ikke mer spennende enn det.

Javel, er det 30 prosent på normal billettpris, eller på laveste tilgjengelige pris man får da?

Poenget er vel også at dette ikke er sendt på mail til sin venn men postet på en facebokside

Vidar

Last edited:

Hvis det er sånn å forstå at "Arild" kjenner "Irene" så burde han kanskje tatt kontakt direkte istedet for å formidle rabatterte billetter på en åpen facebook side tilhørende et konkurerende selskap.

Det er noe jeg stadig vekk ser på Facebook er at skillet mellom privat og offentlig er så hvisket bort at om man ikke følger med, så merker man det ikke. Siden de kjenner hverandre så kommer meldingen i "feeden" til den ene med henne som avsender og tror da han tar kontakt direkte med henne. Men utenfra så ser man kun versjonen som havner på Norwegian sin side siden man ikke er "venn" med noen av de. Det er slik Facebook får ledet oppmerksomhet mot kommersielle brukere som da blir mer villige til å betale for tjenestene.

Back