SAS med påskekalender..?

henrikvd

ScanFlyer Blue
SAS med påskekalender..?

SAS har i dag lagt ut en påskekonkurranse på sine nettsider:

http://www.sas.no/eurobonus/tilbud-og-nyheter/god-paske/

Edit: Du må være innlogget for å delta

Teksten er som følger:
GOD PÅSKE
- Bli med og konkurrer om 120 000 poeng

Ta sjansen og konkurrer om 120 000 EuroBonus Ekstrapoeng.

For å delta i konkurransen må du være medlem i SAS EuroBonus. Hvis du ikke er medlem, kan du bli det her og nå.

Når du er medlem i EuroBonus, kan du være med å konkurrere ved å svare på spørsmålene under og oppgi grunn for hvorfor du vil reise med SAS. Siste konkurransedag er 31. desember 2014.

Attachments

• Screenshot 01-Dec-14 15.31.11.jpg
    Screenshot 01-Dec-14 15.31.11.jpg
    32.9 KB · Views: 672
Last edited:
Re: SAS med påskekalender..?

Det er jo som sangen sier "Påsken varer helt til jul" ...eller hvordan var det nå igjen :8:

Jeg skjønner ikke at ikke SAS ønsker å fremstå litt mer seriøse enn dette.....
Hvem i alle dager er ansvarlig for nettsidene deres? All kunder klager på forandringer i EB programmet, og at de kutter ut julekalenderen. Og hva gjør SAS...? Starter en påskekonkuranse..... Sans for humor må de jo i det minste ha.

Dette virket jo selvfølgelig heller ikke for meg. Gidder ikke prøve en annen nettleser.

Virka litt uferdig....
Det kan være sikkert ja..
Nå får jeg ikke lenger til å trykke på "compete here!" (på den norske siden) som var mulig tidligere i dag.

Skjønner ikke helt hva de holder på med. Kanskje de prøver å få fokuset bort fra endringer i opptjening og mangel på julekalender.

Når man går inn på www.eurobonus.no så er det GOD PÅSKE som møter deg på forsiden.

Vet virkelig ikke om jeg skal le eller gråte. Dette er jo grusomt pinlig.

Markedsavdelingen til SAS er virkelig på bærtur denne gangen. Pinlige greier...

"Kanske nok til en påskerejse". Ser ut som de hoppet glatt over korrektur i samme slengen.

Måske nok til en påskerejse :p

Ja etter EB-massakeren så stemmer jo det forsåvidt.

Imponerende med "Påskrejse". Her burde markedsavdelingen helt klart kjenne sin besøkelsestid og finne seg nye jobber. Virker jo helt amatørmessig det her .... Får vel anta at det blir ekstra morsomt på julebordet til Kjos & Co :colgate:

...."å konkurrer om poeng til reiser....."...."påskrejse.."Hva er dette..? Har de fått for mye karsk...? Noen må jo ha en særdeles dårlig dag på jobb * tommelned* [emoji20]

Skål! Trakk litt på smilebåndet når jeg så forsiden. Hvem vet, kanskje SAS kjører i gang en julekalender i påsken!

Er sikker en eller annen svensk (påske)kylling da.. :) :)

Kim

Hahaha, de er jo søte også, da, disse markedsfolka til SAS. Svaret jeg nettopp fikk på Facebook tyder på at det er helt med viten og vilje at de ønsker oss 'god påske' nå rett før jul.

Back