SAS med nye hjemmesider?

Går seg sikkert til dette, men første inntrykket er litt nedtur.
Bestilte til mor, far og barn nå nettopp, og opplevde at systemet forkortet fornavnene til mor og barn ned til 2 bokstaver, pga. antall tegn-begrensning i en´bestilling. Ringte Sas for å sjekke om fullt navn kom opp i systemene deres, hvilket det ikke gjorde. Fikk forandret det manuelt. Oppleves som lett trist amatørmessig dette når en omsider lanserer nye sider.

Helt utrolig dårlig nettside - dette er så dårlig at jeg ikke har ord.

Ekstremt tregt - helt ubrukelig hvis man skal lete litt i lister etc.

Avgangs- og ankomsttider er feil - når man får e-post med billett-info så har alle tidene endret seg med 1 time. Dermed må man ringe SAS (jo, takk, 40 minutter i telefonkø) for å få dem til å endre flyavgang slik at jeg kommer hjem i tide.... Jeg bor i Norge, skal reise fra et sted i Norge til et annet sted i Norge, klokka mi er satt på norsk tid. Dersom de da skal bruke Greenwich Mean Time så må de i det minste opplyse om det!!

Jeg var ikke klar over "classic"-varianten. Hadde jeg brukt den så hadde jeg brukt 5 minutter - nå brukte jeg 1 time og en SAS-ansatt brukte 30 minutter (de hadde problemer med å få endret billetten).

Dette er noe av den dårligste lanseringen jeg noen sinne har sett. Jeg har jobbet med softwareutvikling i noen år etter hvert - så jeg har sett mye alfa- og beta-versjoner. :headbang

Denne siden var jo super. Skulle sjekke inn via mobiltlf. Etter diverse klikk endte jeg opp på den danske hjemmesiden...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Synes dette fremdeles er temmelig tynne greier. På f.eks. setekartet virker det som om det er et hav med plass foran rad 14, mens det i virkeligheten bare er SAS som er overtroiske (eller har for mange overtroiske passasjerer?) og ikke opererer med rad 13. Slike detaljer, sammen med krøkkete lay-out gir et veldig dårlig inntrykk.

Etter å ha logget inn klikker jeg på bestille "fly for poeng" nederst på siden og havner på en 404-side:

Attachments

• SAS 404.jpg
    SAS 404.jpg
    53.8 KB · Views: 699
Etter å ha logget inn klikker jeg på bestille "fly for poeng" nederst på siden og havner på en 404-side:

Hmmm... jeg havner på samme 404-sida uansett hva jeg klikker etter innlogging.
Dette er jo håpløst !!!!!

Og kona havner konsekvent på den danske siden.

Dette er jo utrolig imponerende arbeid, spesielt mtp at de nye sidene vel er 1-2 år forsinket...

Jeg prøver å finne ut hvordan jeg kan få tilsendt kopi av bestilling og reiserute som er kjekt å sende til Tripit når de ikke kan skjønne mailen fra reisebyrået jeg benytter på jobben. Klarer ikke å finne det - kan denne funksjonen ha forsvunnet i det nye systemet???

Når jeg nå, 29. mars klokken 0924, trykker på linken "Se om vi er i rute", får jeg oppdatert status for to døgn tidligere.....

sas.JPG

Latterlig dårlig hjemmeside. Prøver å sjekke inn, men blir hele tiden sendt tilbake til startsiden.

Noen som har fått til setevalg i det siste?

Går jeg via nye siden ender jeg på en blank "gammel" side, men går jeg via classic ender jeg på en 404 side på nye siden.

Noen som har fått til setevalg i det siste?

Går jeg via nye siden ender jeg på en blank "gammel" side, men går jeg via classic ender jeg på en 404 side på nye siden.

Ja, valgte nylig seter for en flight i juni. Klikk inn på "mine reiser" og velg aktuell booking. Der inne er det en liten knapp for setevalg.

Ja, valgte nylig seter for en flight i juni. Klikk inn på "mine reiser" og velg aktuell booking. Der inne er det en liten knapp for setevalg.

På telefon eller PC? Får det ikke til på telefon, det stopper barr opp i redirect til classic.sas.no.

Jeg hadde bare to ønsker: kjøpe baggasje, og sjekke inn. Fikk ikke til noen av delene på den nye nettsida. Bare fjas, den løsningen.

Har prøvd den ut noen dager og dette er helt katastrofe. Tregt, forvirrende, vanskelig å orientere seg i, dette må føre til at folk velger andre selskap eller bestiller hos 2.partner. Skjønner ikke at noe slikt blir implementert.

Bare søl det her - fungerer ikke å sjekke inn feks, må gjøres via gammel side. Henger seg når man forsøker på den nye.

Back