Synes den er grei nok jeg, den siste fra SAS. Dog kanskje hakket ned fra MIA-reklamen. Men som andre hinter til så skulle jo MIA-reklamen handle om en enkelt nyåpnet destinasjon, mens den andre skal fange bredere og kanskje således inspirere til å tenke større med slagordet ''Travelers Think Big''.
MIA-reklamen funket fjell i alle fall. Jeg gikk konstant og nynnet på melodien i uker etter at den først kom, så akkurat der traff bolaget godt. Den siste er som sagt grei nok den. Det beste er egentlig den rålekre A330en på slutten. Tar meg enda i å fryse bildet litt.
De skapte diskusjon, så de har vel lykkes med den på et nivå.
Jeg likte den umiddelbart da jeg så den første gang, på colosseum.
Som glad i å utforske verden, og å møte nye mennesker fra masse kulturer, kjente jeg meg igjen i det han står og sier. "Go eat exotic food that people only dream about eating.. go to that friends wedding in Hong Kong"
Det er jo meg, tenkte jeg
Synes ellers den var søt. Faktisk litt mer overrasket over at dere andre som farter verden rundt enda mer enn meg ikke likte den, så likevel er vi så forskjellige.
Og for å skape enda mere blest, så kan jeg legge til at jeg synes Miami-reklamen var kjedelig. Synes ikke den inneholder nye nytt, og minner meg om "visit Dubai" og "Malaysia - truly asia"-reklamene.