SAS med flere "Café lounges"

Re: SAS med flere "Café lounges"

Heller enn å leie et lokale der en kan sitte ukomfortabelt og trangt (og som sikkert ikke er billig) så kunne man heller leid en krok i terminalen og satt opp noen seltvbetjeningsautomater. En for kald drikke, en for kaffe og en for mat/snacks (helst med noe mer mettende enn boller). Med gyldig BP får man en servering i hver automat. Hadde vært gull verdt og mye enklere for alle parter...

Ingen overraskelse der, vel? Nå har SAS skyldt på Korona i to år for lukkingen, så blir spennende å se hvilken årsak de kommer opp med nå. Er sikkert Avinor som trenger lokalet til noe annet...

Like greit, og jeg står fortsatt for det jeg skrev i tråden her i 2019.

Den loungen var såpass dårlig og overfylt at det var å foretrekke å sitte utenfor

Like greit, og jeg står fortsatt for det jeg skrev i tråden her i 2019.

Den loungen var såpass dårlig og overfylt at det var å foretrekke å sitte utenfor

Jepp, samme som på TRD. Gikk ofte inn og hentet en kaffi og satt meg utenfor

Re: Innsjekk med SAS

Se der ja, det er inkludert, tenkte nok det, men klikket ikke nok på hjemmesiden til SAS.
Det står også at Lounge er inkludert, er det en slik på Værnes mon tro?

Loungen på Værnes (TRD) er der fysisk, men har ikke vært åpen siden mars 2020…
Tviler på at den våkner til live igjen, dessverre…:(

Loungen på Værnes (TRD) er der fysisk, men har ikke vært åpen siden mars 2020…
Tviler på at den våkner til live igjen, dessverre…:(

Uffda..Skal dog prøve å banke på døra, gratis pils er ikke noe man kan gå forbi...:cry:

Gratis pils var det aldri på TRD loungen, men den er nok uansett dør og begravet.

Å neivel..?
Det har bestandig vært gratis drikke på alle lounger jeg har vært innom i den store verden, men på Værnes var det altså ikke det...?
Uffda.

Last edited:

Å neivel..?
Det har bestandig vært gratis drikke på alle lounger jeg har vært innom i den store verden, men på var det altså ikke det...?
Uffda.

Ikke i SAS sine cafe lounger. Der var det kaffe og boller.

Å neivel..?
Det har bestandig vært gratis drikke på alle lounger jeg har vært innom i den store verden, men på var det altså ikke det...?
Uffda.

Gratis og gratis. Hva var prisforskjellen på Go- og Plusbilletten?

Var ikke den første innenriksloungen på OSL en cafe lounge? Jeg har i hvert fall drukket øl der.

Kan ikke huske at den har blitt omtalt som noe annet enn innenriksloungen.
Konseptet cafe lounge startet vel med det de satte opp på SVG ifm Houston-ruten.

Var ikke den første innenriksloungen på OSL en cafe lounge? Jeg har i hvert fall drukket øl der.

Det var en lounge ("i taket") paa innenriksdelen foer den stoerre loungen kom paa plass. Det var vel en slags cafe-lounge, foer den stoerre loungen kom paa plass like ved sikkerhetskontrollen. Jeg var ikke der, men av bilder jeg saa var matutvalget klart daarligere enn i dagens lounge.

Gratis og gratis. Hva var prisforskjellen på Go- og Plusbilletten?

Aner ikke, jeg gikk rett på full flex billett så reisen kan forandres eller kanselleres når som helst uten gebyr.
Det var ca 2000 kroner for tur-retur OSL-TRD.

Last edited:

Ikke i SAS sine cafe lounger. Der var det kaffe og boller.

Å sånn ja, da har jeg kanskje ikke vært på SAS sin innenriks lounge før selv om jeg har reist på plus billetter.
På Gardermoen stryker jeg rett til den sjømat restauranten som er ved vinduene og får meg saftig rekesmørbrød, det er det mangel på ute i verden og av og til kommer jeg til Norge nettopp for å fråtse i ferske reker og å drikke Dahls pils, gjerne i samme bordsetting.:colgate:
Har vært en god del på OSL loungen når Kjos hadde langrutene, den var grei nok men en time der er nok..
Ellers så går det på Admirals Club, er medlem der og de er grei å stikke mår man reiser.

Back