SAS med bagasjegebyr på GO light

Re: SAS med bagasjegebyr på GO light

Eurobonus-kortet kan du legge inn allerede ved bestilling (avhengig av hvor og hvordan det bestilles). Det kan også legges til når du sjekker inn, og det skal være mulig uansett hvordan du sjekker inn. Systemet vil da gjennkjenne status, og du får mulighet til å ta med deg gratis bagasje i henhold til status.

Bare vær litt OBS på at det du legger inn er korrekt. Jeg opplever stadig at systemet får "hikke" fordi 3dje bokstav i EB-nummeret var lagt inn feil i utgangspunktet, eks. EBD som har lagt inn sitt EB-nummer som EBSxxxxxxxxx. Noen ganger klarer systemet å hente frem korrekt status på tross av denne feilen, mens det andre ganger må korrigeres manuelt for å få rett status.

Re: SAS med bagasjegebyr på GO light

Hvordan fungerer dette i praksis? Man bestiller en Go Light-billett og viser Sølvkortet i skranken? (Og fungerer dette i praksis i en skranke i f.eks. Split?) Eller legger man det inn når man sjekker inn?

Har du bestilt billetten med EB innlogging, skal ekstra kolli komme med I billetten /PNR automatisk. Kommer alltid 2 kolli på meg med vanlig GO bestillingen mener jeg.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back