• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS med A340 til Gardermoen 13. august

GF1

ScanFlyer Gold
I morgen 08:20 fra New York (EWR) SK 0908 Beregnet ankomst på rutetid

LN-RKF, Airbus A340-300

Noen sammenheng med problemene med dagens flyvning?
11:10 New York Newark SK907 SAS E 50 Ny tid 20:30
 
Jepp.
Vi er forsinket pga teknisk på den vi skulle hatt.
LN-RKF skal komme opp fra CPH klokken 1900, avgang ca klokken 2000.
 
Ser ut som om 330'en ble påkjørt. 340/RKF skal ferges fra CPH etter ankomst 984 fpr å fly 907/908, så 908 vil også bli sen.
 
Den var jo satt opp med 767. Er Omni'en syk også?

Har du forresten peiling på hvorfor maskinen i SAS-systemene er lagt inn som N351A og ikke N351AX?

I stand corrected! Man tog in Omni men den blev cnld i min värld eftersom det inte var SK crew på den.

Våra system klarar tydligen regs med 6 tecken då alla våra har 5.
 
RKN kom inn som 908 og skulle gå som 907. Etter hva jeg så av wf.no før koden ble endret til flybytte (TC), ble den påført en bakkeskade på OSL.
 
Lå inne DG lenge i dag så jeg.
Den sto/står ute på 180-feltet...teknikere jobba med lasteluka bak så det ut som. En highloader som har vært borti muligens?
 
Back
Top