SAS Lounge OSL innland

Ombord på SAS på vei til Berlin, var oppe i loungen før avgang, så ikke noe som helst nytt der, - er den nye loungen på innland ?

SAS meldte da i går at åpninga ble utsatt pga streikefaren. Åpnet de allikevel?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Forstår det sånn at den har åpnet ja, men uten noen spesiell markering pga den pågående konflikten.

Var der i dag. Baristaen slet litt med innstillingen av utstyret. Veldig hyggelig lokale. Var Carlsberg og Ringnes på tappetårn. Så ut som noe trønderøl på flaske. Fire tredemøller og noen vekter. Tre dusjer.

Eg var innom no, uten å finsjekke alle dei nye fancy tinga. Det var veldig fullt der, men det er ein romsleg lounge.

Maten virka oppgradert, litt større øl-utvalg og kaffibaren såg jo veldig grei ut.

På 15 minutt gjorde den eit godt inntrykk, og vil i alle fall vere ei massiv oppgradering for innanlandspassasjerar.

Som sagt før, eneste skumle med at denne blir for bra er at mange som skal utenlands bruker denne foran dagens utenlandslounge...

SAS meldte da i går at åpninga ble utsatt pga streikefaren. Åpnet de allikevel?

Sent from my iPhone using Tapatalk

De meldte ud at åbningsarrangementet for bl.a. pressen var udsat - nogen fik dog misforstået det og formidlede det fejlagtigt. Det er nok der rygterne om udsætningen af åbningen kommer fra.

Forstår det sånn at den har åpnet ja, men uten noen spesiell markering pga den pågående konflikten.

Korrekt. Ingen speciel markering i dag, men det skal efter sigende ske senere - når der er styr på den truende strejke. SAS mente det var forkert at fejre en ny lounge når en strejke truede og mange kunne risikere aflysninger, hvilket jeg kun kan give dem ret i. Good call...

Var innom i kveldingen på onsdag. Veldig bra oppgradering. Loungen oppdelt i flere rom/avdelinger der seksjon lengst inne er satt av for de som vil jobbe
I tillegg til tappekraner for rød- og hvitvin var der også Cava på flasker.
En god salatbar med rikt utvalg. Det var 2 supper, betasuppe og asparges suppe.
Et pluss er surdeigbrød, tilsvarende det som serveres på IC, og rørossmør

Grei plassering - men i går hadde jeg Gate A 24

En time i loungen nå før siste fly til Haugesund, synes dette var veldig bra. Strålende salatbar, og kan det hende at vinen i tappekranene og er av bedre kvalitet enn før ?

Skal bli spennende å teste neste uke! Men er det slik å forstå at man egentlig bør droppe utenlandsloungen til fordel for denne?

For øvrig synes jeg delingen i innenlands-/utenlandslounge virker unødvendig i markedsføring og skilting. Det burde holdt med SAS Lounge og SAS Café Lounge.

Nei, det er ikke så veldig mye ekstra i den nye. Barista, dusj og treningsrom. Ellers mye det samme. Ingen større forskjell på mat og drikke.

Hei.

Hvis man har gullkort fra SAS, kan man da besøke den nye innenlandsloungen på Gardermoen (next generation lounge), de gangene man har billett med
Norwegian?

Back