SAS legger ut 11 nye destinasjoner til priser fra 249 kroner, alt inkludert

Prøvde å bestille en billett på Wideroe.no med SAS t/r Bristol, men det kom jo på nesten 5000 kroner og var med KLM.
Noen som vet hvilke dager SAS flyr til disse nye stedene?

Vet ikke, men ifølge en på Flyertalk som fikk tak i billetter OSL-BIO for 386kr så blir de aller billigste billettene booked i V-klasse som gir 100% EB-poeng

Originally posted by Stian

Prøvde å bestille en billett på Wideroe.no med SAS t/r Bristol, men det kom jo på nesten 5000 kroner og var med KLM.
Noen som vet hvilke dager SAS flyr til disse nye stedene?

Bristol flys D247.

Intet billig i mitt tidsrom. For en kompis var det t/r Sevilla i mai for 995 som er jo en god pris.

Merk søndag-torsdag er topp dit siden søndagsflyet ned går tidlig og hjem på torsdag går flyet sent.

Men siden Sterling ertet meg opp i dag, tok vi en t/r CPH den 4. desember for kr. 396 for to. Fruen shopper, jeg tar en liten øl.......;) . Fy hva tenker "Framtiden i våre hender" nå ??
:cry:
Gudene vet om Someone er der også ??

det blir rett og slett patetisk når enkelte miljøforkjempere hyler og skriker når SAS legger ut billig billetter mens Norwegian, Sterling osv kan gjøre dette nærmest uten bråk...

Originally posted by SQ 777

Gudene vet om Someone er der også ??

Du får komme tilbake til det litt senere for akkurat nå så vet jeg ikke. Kommer an på eksamener og når jeg er tilbake fra en New York tur "jeg" har under planlegging

det er fremdeles mange billigbilletter igjen - infosjefen var netttopp på P4 og lovet at 30% av setene var lagt ut til billigste pris. Må oså få lov til å tipse om at min kjære arbeidsgiver selger pakker med fly og hotell til disse destinasjonene - til veldig gode priser, som f.eks. en uke på Malta fra 1.060,-

I følge en artikkel i VG-nett, "Gransker billigfly-krigen" hevder forbrukerombudet at han ikke fant billigbilletter til Krakow med SAS.

Jeg forsøkte selv å finne de billigste billettene og fant de på mange avganger...

Virker jo litt snedig de påstandene da..

Skulle ha kjøpt tur til Sardinia i formiddag - to pax tur/retur for NOK 822 - nå i kveld koster samme datoen 3200...:angry: Sånn er det å ikke kjøpe med en gang...

Originally posted by Someone

Vet ikke, men ifølge en på Flyertalk som fikk tak i billetter OSL-BIO for 386kr så blir de aller billigste billettene booked i V-klasse som gir 100% EB-poeng

Det er riktig at de er booket i V klasse. FB VKAMP1.

De reklamerer heftig om dagen, og dagens helside i VG sa oss følgende:

Pris fra kr 249,-.

"service inkludert". Hva slags service snakker man om her? Iallefall ikke gratis servering ombord som en kan få inntrykk av.

Originally posted by MD11

De reklamerer heftig om dagen, og dagens helside i VG sa oss følgende:

Pris fra kr 249,-.

"service inkludert". Hva slags service snakker man om her? Iallefall ikke gratis servering ombord som en kan få inntrykk av.

Nå er det faktisk endel andre ting som går under betegnelsen service og ikke bare servering ombord. For min del er jeg mer opptatt av den service delen som omhandler hvordan jeg blir behandlet på flyplassen og ombord, og hvor flink organisasjonen er å ordne opp når ting går galt og egentlig hele prosessen fra jeg ankommer flyplassen til jeg forlater den.

Problemet er vel at du som så mange andre tror at service er det samme som gratis servering, men som (no offence), er så total bom som det går an å komme

Originally posted by Someone

Problemet er vel at du som så mange andre tror at service er det samme som gratis servering, men som (no offence), er så total bom som det går an å komme

Servering ombord er helt klart en del av servicen. At det ikke er alt skal jeg være helt enig i. Personlig så verdsetter jeg muligheten for internettinnsjekk, seating, at selskapet ordner opp når noe går galt osv. Problemet er vel at man knapt kan gå ut å reklamere med at service er at "vi ordner opp når ting går galt"... Det ville ikke akkurat være et tillitsvekkende utsagn - man må vel kunne forvente at ting skal gå etter planen. Det er også min erfaring at selv selskaper som reklamerer med service roter det til når ting går galt (har for få folk på i skranken som skal booke om/finne hotell osv, har ikke gjort neo klart før folk kommer selv om det vet at et fly er så forsinket at man ikke kommer seg videre osv.).

Ja, hva skal SAS gjøre om noe går galt, og fly må innstilles?
Dette er jo avganger som går 1-3 ganger i uka, så det er ikke bare å booke om til neste fly.

Originally posted by Stian

Ja, hva skal SAS gjøre om noe går galt, og fly må innstilles?
Dette er jo avganger som går 1-3 ganger i uka, så det er ikke bare å booke om til neste fly.

Booke deg over på andre selskaper. Alltid en fordel å bruke selskaper som har interline avtaler;)

Back