Ja, hvem sin da......??? Jeg skrev jo halvparten..
SVETHO
Hehe, ja det har du jo helt rett i.

Ja, hvem sin da......??? Jeg skrev jo halvparten..
SVETHO
få følelsen av å være til bry når man for 3. og 4. gang ber om en ny øl. .
IMM - jeg er enig. Ryanair har et annet produkt.
Men, når Ryanair er så stor i kjeften som de er, og ikke selv er åpne på at de har et annet produkt, da fortjener de at Claus & co nå endelig slår tilbake, og svarer med samme mynt.
Lang kan jo enten være i form av antall eller tid, det sier historien ingen ting om. Han har vel rapportert tingene fra sin side, og slik han opplevde det. Synes det i det store og det hele virker som en balansert oppsummering, FR får jo nesten skryt for en del ting også.Det ble nevnt i Facebook tråden at det var lang kø på innsjekk.
Lang kan jo enten være i form av antall eller tid, det sier historien ingen ting om. Han har vel rapportert tingene fra sin side, og slik han opplevde det. Synes det i det store og det hele virker som en balansert oppsummering, FR får jo nesten skryt for en del ting også.
:up::up:SAS Scandinavian Airlines
the fast turn-around can't be atributed to Ryanair - good job by Widerøe Handling at Torp!
SAS surprised yet again of Ryanair's behaviour
Although Ryanair a few weeks ago refused its original offer of free flights to SAS' board members to experience the low-service airline, SAS Group's Director of Communication and Executive Vice President, Claus Sonberg, today made his first flight with Ryanair, which could be followed via both Facebook (www.facebook.com/flysas) and Twitter (www.twitter.com/sasgroup).
Once Claus Sonberg had landed at London Stansted though, Ryanair - in its continuous dirty-trick style - sent out a press release with inaccurate information. This is Ryanair's third misleading press release regarding SAS in the past three months. On SAS' Facebook account, a Fletcher Reede kept updating with Ryanair messages. Ironically, Fletcher Reede is Jim Carrey's character who cannot stop lying in the 1996 movie Liar, Liar.
In its release, Ryanair falsely claims Claus saved 1,400NOK by travelling Ryanair instead of SAS. Ryanair also quoted a misleading and inaccurate SAS fare of 3,344NOK compared to Ryanair's 970NOK, as the airline deleted a number of services that it charges for. Ryanair also failed to acknowledge that its starting price for the fare was a low 299NOK, far from the final purchase price. As always, SAS' fares are open and include no hidden charges.
"When I booked my first Ryanair flight last Monday, it came to 1564NOK, including checked in luggage, priority boarding and SMS confirmation, which are only some of the services Ryanair recommends, but charges you extra for. When checking SAS flights on the exact same dates and similar times, the price came to 1918NOK. A saving of 354NOK does not equate well to all the extra hours of travelling when flying with Ryanair. I had to get up before 6am Oslo time to be in London for a meeting at 1pm, local time," says Claus Sonberg, Executive Vice President, Group Communications, SAS Group.
Claus Sonberg will return to Scandinavia tomorrow with Ryanair. To follow Claus' journey live, please go to www.facebook.com/flysas or sign up for SAS' Twitter at: www.twitter.com/sasgroup.
For more information:
Claus Sonberg, Executive Vice President, Group Communication, SAS Group, +46 709 - 97 16 60
Facebooksiden var åpen så den funket omtrent som en vanlig webside for oss ansiktsløseSpenstig av Claus, men hadde vært greit for de av oss som ikke gidder å styre med Fjasbook eller Kvitre å kunne følge med på en vanlig webside.
Spenstig av Claus, men hadde vært greit for de av oss som ikke gidder å styre med Fjasbook eller Kvitre å kunne følge med på en vanlig webside.
Det ble nevnt i Facebook tråden at det var lang kø på innsjekk. Det er direkte feil. Det var ca 15 personer i kø for London flyet da han stilte seg opp. De 15 passasjerene var fordelt over to skranker. En merket Ryanair London, den andre merket Bagdrop London. 15 personer fordelt på to skranker er ikke lang kø spør du meg.
For meg som er vant til maks to personer foran meg på C-insjekk eller EBG-innsjekker 15 pers lang kø.
Anta så at han må ta avgangen kl. 0750. Vanlige folk må være på flyplassen 1-2 timer før avgang (jfr. utallige diskusjoner rundt hva flyselskap mener er riktig tid å komme på). Dvs. han måtte vært på OSL senest kl. 0650. Flytoget ut tar 20 minutter, så da burde han vært på Oslo S senest kl. 0630. Dette gir kanskje litt besparelse i tid, men ikke veldig mye. Om dette er alt man kan ta FR på så har muligens ikke SAS en veldig god sak...![]()
http://www.facebook.com/flySASI cannot believe I had to get up before six to catch a plane that doesn’t leave until 0945 am, but the Torp airport express bus leaves Oslo centre at 0635.
Ikke helt enig her, for les nærmere;
http://www.facebook.com/flySAS
... poenget er altså at han, til tross for at flyet ikke letter før kl. 0945 fremdeles må stå opp før kl. 0600 for å rekke det, og da med henvisning til bussen som går 0635. Hadde han tatt SAS-avgangen kl. 0750 ville han fremdeles måttet stå opp like tidlig, men da ville han ha ankommet London omentrent samtidig som Ryanair lettet fra Torp...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.