Har SAS angret seg? Nå selger de Business i C-klasse igjen, eller er det som vanlig hos SAS at de ikke får det helt til?
Ekstremt klønete. Nå selger de Business til Alicante også. Det har de vel aldri gjort tidligere. Extra-prisen er som før.
Men, det er jo helg, sikkert ikke så mange som bestiller business og extra nå.
Har vel vært en del tilpasninger for overgangen til Go og Plus de siste dagene. Eller har det vært sommerfest og fri bar?
Har en awardbillett for slutten av juni hvor det siste at tre segmenter er SAS OSL-TRD. Når jeg sjekker bookingen på Lufthansas nettsider kommer nå følgende opp:
Please note the alteration to your booking which has become necessary due to a timetable adjustment. Please check the details of your flight, especially the departure and arrival times which may have changed. If you have any questions, please contact our Service Center at any time. (9115)
SAS-segmentet står listet som "not possible/canceled".
Jeg lurer på hva i all verden det er som skjer, så jeg logger inn på SAS' nettsider og sjekker samme booking der. Hvor det står følgende:
Please note that the Airline has cancelled one or more of your selected flights. Please modify your reservation, or contact your travel agent for further information. (9115)
Segmentet er fortsatt listet, men jeg står nå på "venteliste". Et kjapt billettsøk bekrefter riktignok at flyvningen går som planlagt - SAS selger i alle fall fortsatt billetter til den.
Siden min billett ble bestilt gjennom Lifemiles, er jeg litt usikker på hvem jeg skal kontakte. SAS mener åpenbart jeg skal kontakte Lifemiles, men hvorfor skal de rydde opp i SAS sitt rot?
Bare litt synd at jeg ikke finner tilgjengelighet for en bedre reiserute på aktuelle datoer. For da kunne jeg kanskje lyktes med å utnytte SAS' dårskap til å få endret billetten gratis. Det blir vel til at jeg avventer og satser på at SAS klarer i ordne opp i rotet sitt i ukene frem til avreise. Uansett fremstår de som ganske så uprofesjonelle når de kanselerer en billett som har vært bekreftet ticketed i 5-6 uker for et fly som skal gå som normalt.
Har vel vært en del tilpasninger for overgangen til Go og Plus de siste dagene. Eller har det vært sommerfest og fri bar?
Har en awardbillett for slutten av juni hvor det siste at tre segmenter er SAS OSL-TRD. Når jeg sjekker bookingen på Lufthansas nettsider kommer nå følgende opp:
Please note the alteration to your booking which has become necessary due to a timetable adjustment. Please check the details of your flight, especially the departure and arrival times which may have changed. If you have any questions, please contact our Service Center at any time. (9115)
SAS-segmentet står listet som "not possible/canceled".
Jeg lurer på hva i all verden det er som skjer, så jeg logger inn på SAS' nettsider og sjekker samme booking der. Hvor det står følgende:
Please note that the Airline has cancelled one or more of your selected flights. Please modify your reservation, or contact your travel agent for further information. (9115)
Segmentet er fortsatt listet, men jeg står nå på "venteliste". Et kjapt billettsøk bekrefter riktignok at flyvningen går som planlagt - SAS selger i alle fall fortsatt billetter til den.
Siden min billett ble bestilt gjennom Lifemiles, er jeg litt usikker på hvem jeg skal kontakte. SAS mener åpenbart jeg skal kontakte Lifemiles, men hvorfor skal de rydde opp i SAS sitt rot?
Så, er det slutt på at dere med EBG får reservert sete fremst når dere flyr innenriks med økonomi-billett nå?
Ifølge Expertflyer er rad 1-5 reservert for Plus for den min innenriksflight.
Er det BoB som gjelder også for oss der fremme?
Så den oppussede SAS longen i Plus-konseptstil på OSL åpnet i går.
Har aldri tid til å bruke den, men er der veldig mange krakker? Blir det kamp om lenestolen(e) i krakkeskogen?
Boarding.no har bilder:
http://www.boarding.no/art.asp?id=53976
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.