Det er utrolig stusselig av et "fullserviceselskap" å ta betaling for et glass(!) juice. Koko!
Hvor plasserer man årskort kunder som allerede har betalt for 1 år... ? Mistanke om at det blir lange køer på fast track innland , lounge på osl har man jo sjelden tid til. Man burde heller ha fokus på å få orden på it systemet ved gate, det har redusert servicen BETYDELIG. Noen må få orden på dette!
Årskortbilletter utstedes i C-klasse. Det er ingenting galt med IT-systemet som har har redusert servcen. Det er SAS som har instruert sine ansatte om at det ikke skal endres billetter ved gate. Det er ingen problem å få det til om viljen er tilstede.
Ok, uansett dette rammer SAS sine beste kunder. Og ja dette irriterer svært mange som reiser mye. Jeg selv mistet fly, fått beskjed om slike som deg har vi ikke tid til å hjelpe. Springer som regel som en gal mellom gate og service skranke , da ingen kan hjelpe og ja i disse tilfellene har jeg endret billett på telefon eller mobil på forhånd, men det er noe feil med systemet hva angår travel pass og endring og det nye it systemet. Det er ihvertfall ikke mye fleksible billetter lenger. Hva med å ta tak i dette før en gratis muffins ombord.
Det er faktisk helt utrolig. For meg fremstår SAS som utrolig kjipe og lite serviceorienterte når de velger å ta betalt for et glass juice. Ingen andre full service selskaper i Europa gjør det. Dette er ikke lenger noe full service selskap, men et fordekt lavprisselskap.
Jeg skjønner godt hva du mener, jeg har også vært der. Tror likevel dette er mest en OSL sak, for jeg har ikke hatt dette problemet på verken TOS eller BGO. Der har de endret for meg hver gang. Som sagt, det er ikke systeme det er feil med, det er viljen. Problemet er at du må rekke innsjekk som er 30 min før avgang, og det hjelper ikke deg ved gate når du har rukket et tidligere fly.
Akkurat det juiceglasset er jo ikke noe nytt, man har ikke fått et glass juice gratis av SAS (short-haul economy) på mange år.
Vann får du gratis i glass, noe som også har vært oppe tidligere. Det står vel heller ikke i prislisten at du må betale for det? (Aner ikke om de selger flasker, men man får i glass)Synes at det er enda kjipere at man må betale for vann. Det er vel strengt talt noe som burde være gratis! Man får kaffe og te gratis, hvorfor ikke vann?![]()
Vann får du gratis i glass, noe som også har vært oppe tidligere. Det står vel heller ikke i prislisten at du må betale for det? (Aner ikke om de selger flasker, men man får i glass)
Seriøst?!?! Jeg har alltid fått vann i flaske! :headbang
Står i prislisten at vann koster 25 kroner (?)![]()
Akkurat det juiceglasset er jo ikke noe nytt, man har ikke fått et glass juice gratis av SAS (short-haul economy) på mange år.
Står i prislisten at vann koster 25 kroner (?)![]()
FRA-OSL med SK for et par uker siden: "Vi serverer kaffe og te gratis. Vann i halvlitersflasker kan kjøpes."
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.