DragonflyNo
Newcomer
Nei. Et stk gratis bagasje.
Kan man ta med en gjest i loungen med Plus-billett? Fant ikke noe om det i tråden eller på SAS.no.
Det er jo uavhengig av billettype, så lenge man reiser med *A. Kan man med Plus, uten gull, ta med en gjest, slik man tidligere kunne i business?Som SAS EuroBonus Gullmedlem er du velkommen til å ta med deg en gjest eller din nærmeste familie i SAS-loungen, så lenge dere reiser med SAS, Widerøe eller andre selskaper i Star Alliance. Billett må fremvises for å få adgang til loungen.
Er du Star Alliance Gullmedlem er du velkommen til å ta med deg en gjest i loungen når du reiser med et selskap i Star Alliance. Billett må fremvises for å få adgang til loungen.
http://www.sas.no/Alt-om-reisen/Pa-flyplassen/Lounger/Adgang/
Flög SK016 (ARN - LLA) Tror det vore effektivare att ha förberedda brickor att servera än dessa "välj själv" upplägg där mesta tiden går till att diskutera om man ska ha ost eller kycklingsandwich eller kanske bara en muffins? För mig är huvudskaen att få något att äta vid den tidpunkten (6-7-tiden på kvällen).
15:40 som ikke reiste før 16:30? I såfall var vi på samme fly. Jeg satt på 9F, og kan trøste deg med at jeg fikk Cola-boksen og litt Pringles omtrent samtidig som du fikk kaffen din.Da er morroa over for oss på ungdomsbillett iallefall. 10 rader pluss opp til TRD 15.40 i dag, satt på 11A fikk vel kaffen 3 min før nedstigning. Byebye til øl eller frokostboks i hånda noen minutter etter fasten seat har slukka. Men får vel bare den behandlinga som prisen jeg betaler tilsier...![]()
15:40 som ikke reiste før 16:30? I såfall var vi på samme fly. Jeg satt på 9F, og kan trøste deg med at jeg fikk Cola-boksen og litt Pringles omtrent samtidig som du fikk kaffen din.
Mange fra forumet på samme flight! 11 D for meg, hadde egentlig 6C, men bytte av fly førte meg bakover! Etter litt innkjøring tror jeg dette vil fungere, men menyen er stusselig da! Skal fly GoPlus til GZP neste uke, får teste maten da.Stemmer det! Ja, 10 rader plus er nesten maks hvis man skal rekke å servere alle på OSL-TRD/BGO/SVG...
Ok, det var jeg ikke klar over.Du har aldri kunnet ha med gjest med businessbillett, bare om du er i F.
SAS bør innføre Business og Economy Extra innad i Europa igjen. Mye bedre servering ombord enn det tullet med Plus.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.