• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS KRS-BGO i gris.

Hickok

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Driver og bestiller billett BGO-KRS i morgen, og ser det nå er satt opp smågriser på disse avgangene igjen. Ser også at det er fjernet avganger(kun 4 igjen). Hva skjer? Er F50'ene på vei ut tidligere enn planlagt?

Det er for lite piloter på F50. 60+ er ute og styrmen er oppsagt.
Tilskoling? Nei.
SAS synes det er billigere å fly Gris en Fokker! Detta går veien!

Men KRS-SVG er fortsatt satt opp med F50.
Moro med flere store fly på Kjevik. Men jeg er redd de skal slite med å fylle dem opp!!
Tror SAS trenger flere CRJ900 maskiner, jeg!!

BF:cool2

Men KRS-SVG er fortsatt satt opp med F50.
Moro med flere store fly på Kjevik. Men jeg er redd de skal slite med å fylle dem opp!!

Helt ille kan det da ikke være. Når jeg bestillte før i dag, var billigste billettpris på de første tre avgangene, av fire, kr. 2.138,- en vei. Morgen- og ettermiddagsavgangene med F50 har stort sett vært håpløs å få normale priser på, om en kom med i det hele tatt.

Ja, prisene mellom BGO og KRS har vært hinsides. Like ille som KRS-CPH!
Mens Oslo derimot går for en slikk og ingenting!

Hvor mange CRJ er på vei til SAS og hvor blir disse stasjonert?
Ser gjerne at vi får CRJ på BGO-MOL også, der er det "kamp" om plassene så alt for ofte.

Back