Kan man be om ramløsa og slippe problemet?
Joda, jeg gjør dette selv når jeg ikke gidder havne i en konfrontasjon med crew. Har fått beskjed om at "vannet måsta delast" i Plus da jeg ba om en flaske. Merkelige intrukser de har fått.
Jeg tror det er lettere å få tak i vann i Sahara, enn om bord i SAS Plus nu om dagan....![]()
Cecilie, din tullejente! No more Lindt-kuler for you.
En oppdatering på denne. Jeg har fått svar fra SAS, og den eneste setningen som er i nærheten av å addressere det klagen dreide seg om er denne:
"Vi bjuder alltid våra kunder på ett glas vatten ombord och därefter finns vatten på flaska till för försäljning."
Hvis SAS bare kunne begynt med store vannflasker og gitt ut glass gratis til de som spør, så hadde de spart kundene sine for mye frustrasjon.
"Alle andre" siviliserte flyselskap gjør det sånn.
Har begynt å ta med vann selv nå. Går inn på toaletett på flyplassen og fyller opp en bærepose med vann, så spør jeg om et glass(plast) UTEN vann ombord. Så heller jeg vann oppi glasset fra bæreposen selv. Problem solved![]()
Neste gang skal jeg kjøpe 10-15 flasker med Imsdal på flyplassen - og overlevere dem til crew ved ombordstigning.
"Dette er vann til Plus-passasjerene. Værsågod!".
.....Rent isolert sett bærer denne diskusjonen preg av å være storm i et vannglass (sorry),
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.