Og man kan og glemme å få en wrap mellom OSL- Nord Norge. Mellom OSL-LYR får man sprit og varm mat ombord.
Ganske labert opplegg på osl-boo på SK for tiden når det gjelder mat ja..ikke en gang på plus er det noe å bite i.. Glemte det av sist helg, neste gang blir det medbrakt..
Ganske labert opplegg på osl-boo på SK for tiden når det gjelder mat ja..ikke en gang på plus er det noe å bite i.. Glemte det av sist helg, neste gang blir det medbrakt..
Er booka i Plus direkteruta OSL-LYR, er det "europeisk" konsept på denne?
Kan noen bekrefte/avkrefte det som faktisk har flydd den?
Forstår det slik at det er en endring på gang (fra i går?) på OSL-LYR...
Affirmative.
Er booka i Plus direkteruta OSL-LYR, er det "europeisk" konsept på denne?
Kan noen bekrefte/avkrefte det som faktisk har flydd den?
Jeg har lyst til å trekke fram den "SAS-profilerte" sjokolademuffinsen de har (i alle fall) på flyvninger ut fra København. Er det bare meg eller er den vanvittig god og et godt nivå over Aunt Mabels de fortsatt bruker i Norge?
Nå skal det sies at jeg har en litt sær svakhet for en del fabrikkproduserte bakevarer.
Ja, det er det
Jeg kan bekrefte det her også nå. Forresten ser det ut som de har begynt å ta pritags mer seriøst. Ved ankomst LYR var min bag ute aller først sammen med annen pritagget bagasje.
OSL-AGP forleden, i plus. Hadde ikke spist på 16 timer, og hadde inntatt betydelige mengder alkohol, så bakrus + sult resulterte i
Første runde med vogn: crawfish-salat, pizza, øl, og vin. Servert med et smil. Salaten var VELDIG god, pizzaen smakte svamp.
Ca. 2 timer etter take-off: sjokkis, te og sandwich. Hun ville først at jeg skulle betale for det, men dette var en ren glipp da hun hadde ansvaret for Go-delen men tilfeldigvis var nærmest da jeg trykket på service-knappen.
Siste runde med vogna 1 time før landing: det ble servert drikke og mat til alle i kabinen.
Jeg fikk et godt inntrykk. Fikk bestilt det jeg ville uten at jeg behøvde å betale for noe, og det var heller ingen dømmende blikk tatt i betraktning mengden mat jeg bestilte.
Det ga mersmak - men kun hvis jeg har "planlagt sult".