Hei Superhai. Skal ein gjere det før eller etter reisa? SAS Chat sa at eg måtte ta kontakt og få refundert dette i ettertid. Stemmer det? Vi er to som reiser, så då tel det jo litt.
Nå blir de nye måltidene introdusert? Så ikke noe av det på vei til London forrige uke...
Ok..ser at det ligger ny meny ute nå på SAS sine hjemmesider:Sommerprogrammet, og dermed endringene, startet denne uken.
Skuffende med bare Wasa sandwich på 1t50m TOS-OSL, kommer faktisk til å savne wrapen....
Slutt på sandwich på en del av de kortere Europa-rutene?
Jf. begrensningene omtalt her:
http://viewer.zmags.com/publication/f1e8f46b#/f1e8f46b/1
Nå er det kun snacks som gjelder. Samt kald drikke. Om det også betyr alkohol, som menyen nå sier, vet jeg ikke. Skal teste i morgen. Uansett, så er det ikke lenger drap class.
Tørt Vasa knekkebrød var det eneste de kunne tilby på HEL-OSL i går i alle fall. Du kan ikke være sulten (og betalingsvillig) når du reiser i Norden lenger ^_^
Nå er i alle fall forvirringen her i stua total. Hva venter meg når jeg f.eks. søndag skal fly til TRD fra TOS? Ingenting (annet enn kaffe/te), antar jeg? Fredagen etter regner jeg med at det blir frokost siden avgangen fra TOS til OSL er 0830? Hva serveres på neste leg som er OSL-CPH og deretter CPH-MAN (i plus)?
Frokosten er fjernet i minus, men finnes fortsatt (i en eller annen form) i plus.
Betyr det også at det ikke er annet enn et Wasa-knekkebrød (+ snacks) å kjøpe i minus?
Nå er jeg riktignok booket i Plus denne gangen, men normalt sett ikke.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.