SAS justerer ombordproduktet - service, servering mm

Hvor/når kan man bestille dette og til hvilken pris? Samme pris i Pluss som Monkey?

Forstår det slik er utvalgte Europeiske flighter? Kan i hvertfall velge det til Nice i sommer ser jeg

Ser bare prisen i min booking som er i Go, så aner ikke om det er samme pris i Plus

Forstår det slik er utvalgte Europeiske flighter? Kan i hvertfall velge det til Nice i sommer ser jeg

Ser bare prisen i min booking som er i Go, så aner ikke om det er samme pris i Plus

Det ser vel ut som det kun gjelder GO. Når jeg søker på dette på hjemmesiden, så kommer kun denne opp:

Attachments

• SAS.jpg
    SAS.jpg
    66.9 KB · Views: 1,097
Hvor/når kan man bestille dette og til hvilken pris? Samme pris i Pluss som Monkey?

Burde jo være billigere på Plus når man har nødder inkluderet i billetprisen der.

Uanset ikke særligt interessant at drikke champagne af plastikglas, som den serveres i.

Samme pris i Plus som på Go. Kan bestilles i appen. Mulig det er feil da, for i samme bestillingsbilde får jeg tilbud om å kjøpe lounge access i OSL med en Plus billett som Diamant. Heldigvis er loungen i CPH inkludert….;-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Fløy Athen - Oslo igår, de kom gjennom flyet kun 1 gang med trallene, på andre lange SAS ruter i Europa, s f els Alicante, kommer de alltid 2 ganger. Omtrent samme flytid. De kom med de små pakningene med konfekt-sjokolade på et serveringsbrett som så ut til å ha tørris i midten, det var i allefall røyk fra midten av brettet, hva nå det skulle være vitsen med.
For øvrig, Oslo - Athen med Aegean i business, var veldig bra.

Virker å være slutt med "madrassen"/liggeunderlaget i business, ikke fått noen de siste tre reisene.

Aass pils istedet for Carlsberg idag, på en innlandsflight i Norge, er dette ny standard, eller kun for Norge domestic?

Aass pils istedet for Carlsberg idag, på en innlandsflight i Norge, er dette ny standard, eller kun for Norge domestic?

Var Carlsberg (lunket) i går til CPH.

Aass hadde vært den første store forbedringen deres siden Janne jobber der.

Fått både Aass og Hansa innenlands nå og da med SAS gjennom flere år. I SAS-loungen var det Aass 0,5-bokser for noen uker siden i kjøleskapene som normalt fylles med Munkholm og av og til spesialølet til Dahls.

Og idag fikk jeg spansk cabernet sauvignon fra dealer i Gdansk, egnet seg til woodfired roast lamb, sto det på flasken, la merke til at de hadde Aas pils ombord der også.

Justeringer på boarding prosessene fra starten av oktober. Man endrer fra bokstav til tall på boardinggruppene og priority boarding gruppen splittes i to. Først gull og business billetter. Så Plus og Sølv

Justeringer på boarding prosessene fra starten av oktober. Man endrer fra bokstav til tall på boardinggruppene og priority boarding gruppen splittes i to. Først gull og business billetter. Så Plus og Sølv

Men dette kommer aldri nordmenn til å få til uansett. De må ha en egen linje eller luke med priority. På innenriks står det nesten alltid fire-fem ihuga først med gull-tag på kofferten og ca 50 som presser på og det blir bare kleint å gå forbi dem.

Men dette kommer aldri nordmenn til å få til uansett. De må ha en egen linje eller luke med priority. På innenriks står det nesten alltid fire-fem ihuga først med gull-tag på kofferten og ca 50 som presser på og det blir bare kleint å gå forbi dem.

Jeg synes det har kommet seg mye. Kanskje en av siste ti flighter der noen har misforstått. Det var veldig ille en stund, nå er det helt ok, og priority funker etter intensjonen, bortsett fra den enorme mengden på mange av flightene.

De nekta oss boarding når vi kom som litt stressa småbarnsforeldre med dyre PLUS-billetter og det egentlig ikke var vår tur. Vet ikke helt, driter litt i «følelsen» sånn egentlig, men dyre biletter + familiestatus bør egentlig gi priority boarding IMO. Man blir litt grinete. Men men. Var mye grin fra disse andre «typisk-norsk-bøllene» som bare ble sendt vekk med rød blink.

De nekta oss boarding når vi kom som litt stressa småbarnsforeldre med dyre PLUS-billetter og det egentlig ikke var vår tur. Vet ikke helt, driter litt i «følelsen» sånn egentlig, men dyre biletter + familiestatus bør egentlig gi priority boarding IMO. Man blir litt grinete. Men men. Var mye grin fra disse andre «typisk-norsk-bøllene» som bare ble sendt vekk med rød blink.

Rart, trodde det gjerne var først uansett?

Dog, ingen fasit, på samme måte som ingen barn eller foreldre er like. Og alle har sine preferanser. Men med små barn, og har jo noen erfaringer etterhvert, så har jeg forsøker jeg normalt heller gå ombord sist. Litt mindre mas synes jeg og får alltid plass til håndbagasjen. Spesielt siden de har veldig korte ben de små [emoji2957]

Var noen dager til Gdansk og reiste i SAS Plus BGO - CPH - GDN og retur samme vei.
Har reist jevnlig med SAS til og fra Gdansk siden 2001. Dette var første turen med null service CPH - GDN - CPH, bortsett fra kaffe/te til alle. "Unnskyldningen" var den korte flytiden.

BGO - CPH - BGO var "normal" service i Plus bortsett fra at det var kun 1 gratis alkoholenhet. Skulle en ha mer, måtte en betale.
På menykortet står det at på enkelte lange ruter er 3 enheter gratis, men det står ingen ting om at det er maksimum 1 (eller null som til GDN) på de aller fleste.

Back