Satt jo ved siden av en dame for et par uker siden som først skulle ha to vin. Da hun måtte betale for den ene skulle hun istedet ha to cola og en vin. Alt gikk rett i bagen mens flyvertinnen stod ved siden av. Så jeg forstår jo at de tilpasser.
De får gjøre som de gjorde tidligere. Åpne boksene/løsne skrukorken og skjenke litt i et glass. Bedre kundeservice, og vanskeligere å få med seg alt i bagen :stirSatt jo ved siden av en dame for et par uker siden som først skulle ha to vin. Da hun måtte betale for den ene skulle hun istedet ha to cola og en vin. Alt gikk rett i bagen mens flyvertinnen stod ved siden av. Så jeg forstår jo at de tilpasser.
De får gjøre som de gjorde tidligere. Åpne boksene/løsne skrukorken og skjenke litt i et glass. Bedre kundeservice, og vanskeligere å få med seg alt i bagen :stir
Jeg lurer på hvor mye ekstra SK tjener på å ha introdusert denne billettkategorien - og om det er verdt bryet.
Jeg lurer på hvor mye ekstra SK tjener på å ha introdusert denne billettkategorien - og om det er verdt bryet.
Med tanke på at «alle» selskap nå har denne type billetter, så må de jo kanskje ha noe for seg?
Joda, jeg ser den….
Og en kan jo håpe på at de bruker vekten som i teorien frigjøres til å tillate 15 kg håndbagasje for ebg ebd og kanskje pluss.
La merke til dette på OSL-SVG-OSL denne uka - satt riktignok i "Go", men hørte annonseringen: "Vi har tilpasset vårt serveringskonsept til denne korte flygningen, og tilbyr nå våre passasjerer i Plus en enhet drikke og en enhet snacks". Herlig formulering "Vi har tilpasset vår serveringskonsept" - høres ut som noe veldig bra!
La merke til dette på OSL-SVG-OSL denne uka - satt riktignok i "Go", men hørte annonseringen: "Vi har tilpasset vårt serveringskonsept til denne korte flygningen, og tilbyr nå våre passasjerer i Plus en enhet drikke og en enhet snacks". Herlig formulering "Vi har tilpasset vår serveringskonsept" - høres ut som noe veldig bra!
Og en kan jo håpe på at de bruker vekten som i teorien frigjøres til å tillate 15 kg håndbagasje for ebg ebd og kanskje pluss.
EBG/D blir automatisk oppgradert til en billett med ordinær håndbagasje (til bagasjehallene) når de bestiller disse billettene.
EBG/D blir automatisk oppgradert til en billett med ordinær håndbagasje (til bagasjehallene) når de bestiller disse billettene.
Helt sikker på dette? Står det på billetten rett etter kjøp online?
«1 x 8 kg håndbagasje (55x40x23 cm) er inkludert i prisen når du reiser med SAS Go Light-billett.»
Denne størrelsen tilsvarer en trillekoffert og får ikke plass under setet