Da kan jeg si at fresh bites er bedre produkt enn polar rull. Litt lite av og til bare.
Tror jeg må si meg enig selv uten og ha smakt fresh bites. Polar rull er jo bare en dårlig wrap, og det medte laget av polar brød er kjipt i mine øyne
Da kan jeg si at fresh bites er bedre produkt enn polar rull. Litt lite av og til bare.
Det med inkonsekvent service er jeg veldig enig i, og det er ikke OK, noe som det taes tak i internt.
Men send tilbakemeldinger, gjerne på PM til meg så skal jeg ta det videre.
Men, hva med å tenke ut et konsept som faktisk er enkelt nok til at både ansatte og kunder skjønner det? Og bra nok til å beholde det en stund?
Har full forståelse for at dette resulterer i "inkonsekvent" service.
Hvis jeg i min jobb skulle forholdt meg til dette rotet, som i tillegg stadig vekk forandrer seg, så hadde jeg nok gått på noen brølere jeg og.
Som kunde, kunne jeg tenkt meg å vite hva jeg kunne forvente når jeg bestilte en billett. Uten å skulle sjekke hvor mange minutter en flight er, når på dagen den går, hvilke rute det er o.s.v. opp mot menyen hver gang jeg skal reise....
SAS hadde Euroclass bakerst i F-27 også. Eneste logiske når døra er bak.
Litt spesielt å sitte bakerst i Plus på ATR'ene ja. Min erfaring er dog at JO er langt rausere enn SAS selv på godsakene i Plus, mer personlig service og riktige glass.
Generelt sitter konseptet nå på de Europarutene jeg flyr bortsett fra variasjonen. Skal ikke mye til for å få samme roast beef fire flyvninger på rad. Så lenge SAS klarer å unngå en Polarrullgate så er man på riktig spor!
09.10 er etter frokost, så da kan du oppdatere poralrull gate...
Sent fra min SM-G901F via Tapatalk
Skal velte meg i godsaker, tenker jeg.
Men husk, kun én brus og sjokolade per billett, som bestilles samtidig fra vogn. Bruk av "call"-knappen i taket utgår etter at vogna har vært gjennom kabinen.:lol:
Men husk, kun én brus og sjokolade per billett, som bestilles samtidig fra vogn. Bruk av "call"-knappen i taket utgår etter at vogna har vært gjennom kabinen.:lol:
Stemmer dette? Vi fikk ekstra både brus, nøtter og sjokolade hele familien, og med smil hele veien. Vi brukte ikke call-knappen da... Jeg spurte om å få kjøpe sjokolade men den var gratis sa hun og mente at jeg skulle ha to.![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.