SAS justerer ombordproduktet - service, servering mm

Fikk tilbud om Fresh Bite m. Laks fra Bodø til OSL i dag, men spurte pent om polarrull i steden. Men, nei, de var forbeholdt salg i GO, så det så! Trodde det var fritt valg av snacks i Plus....Ingen stor sak, men merkelig opplegg.

Ah... De fikser biffen hos bolaget om dagen, ja

Galskap. Fikk en polarrull selv på OSL-BOO forrige uke. Pursern måtte bak til Go-tralla for å fiske den frem men jeg ble ikke nektet. Eneste dumme var at jeg ikke fikk valget mellom ost og skinke (trodde de kun hadde en) og endte opp med den med ost som jeg ikke synes var så god. Har hørt at den med skinke er superdigg!

Galskap. Fikk en polarrull selv på OSL-BOO forrige uke. Pursern måtte bak til Go-tralla for å fiske den frem men jeg ble ikke nektet. Eneste dumme var at jeg ikke fikk valget mellom ost og skinke (trodde de kun hadde en) og endte opp med den med ost som jeg ikke synes var så god. Har hørt at den med skinke er superdigg!
Ja, det er forunderlig hvor klønete det kan bli! Det er enkleste er vel slik som det står i menyen, at en kan velge fritt, men noen har sikkert gitt noen signaler om at den berømte polrarrullen egentlig er for GO..... Bra at SAS kan prøve nye konsept i forhold til servering, men det blir jo det samme kaos hver gang. Men fikk faktisk en gratis Cola i dag fra OSL til TRD (er EBD) uten for mange spørsmål!!!

Fikk tilbud om Fresh Bite m. Laks fra Bodø til OSL i dag, men spurte pent om polarrull i steden. Men, nei, de var forbeholdt salg i GO, så det så! Trodde det var fritt valg av snacks i Plus....Ingen stor sak, men merkelig opplegg.

Å, herregud ... Hvorfor skal de alltid gjøre ting så komplisert og vanskelig!? Her kommer de med et produkt som de fleste mener er positivt. Så surrer de det til med å nekte enkelte folk det. Hjelpes meg, nå må de snart lære. :headbang

Da er det bestemt: f.o.m idag er det vanlig SAS Plus/GO servering også på OSL-KRS. Da blir det likt serverings-konsept også på denne strekningen som resten av SAS sine flighter i Sydnorge(eneste unntak er SVG-BGO og ALF-TOS). Kan neppe ha vært lett for svenskene der borte på SAS sin Inflight-avdeling på Frösundavik å tenke ut passende service-konsept for alle de ulike strekningene som finnes her i Norge. Jeg føler nesten litt med de.

Om frokost servering fungerer på SVG-BGO-SVG, burde ikke det vært det største problemet å finne ut at det kunne ha fungert noe det samme på KRS-OSL-KRS[emoji15].

Sent from my iPhone using Tapatalk

Da er det bestemt: f.o.m idag er det vanlig SAS Plus/GO servering også på OSL-KRS. Da blir det likt serverings-konsept også på denne strekningen som resten av SAS sine flighter i Sydnorge(eneste unntak er SVG-BGO og ALF-TOS). Kan neppe ha vært lett for svenskene der borte på SAS sin Inflight-avdeling på Frösundavik å tenke ut passende service-konsept for alle de ulike strekningene som finnes her i Norge. Jeg føler nesten litt med de.

Du verden - det var gode nyheter! Hvor står dette? Effektivt fra dags dato?

Om frokost servering fungerer på SVG-BGO-SVG, burde ikke det vært det største problemet å finne ut at det kunne ha fungert noe det samme på KRS-OSL-KRS[emoji15].

Sent from my iPhone using Tapatalk

På bgo-Svg er det bare rundstykke med pålegg og juice, ikke kaffe eller:angry: yougert.

På bgo-Svg er det bare rundstykke med pålegg og juice, ikke kaffe eller:angry: yougert.

Det blir nok bedre når han fyren er ferdig med sine 800 flights. Han har ikke godt av 800 yoghurt på 180 dager.

Ingen... INGEN fortjener så mange yoghurt

ANSJOSALARM!!!
Det var ansjospostei (med silderogn) å få på SK828 i dag sammen med roastbiffen .. Polarbrød var ikke å se. I tillegg en sitronkake. Og aller bakerst og helt nederst fant jeg en bitteliten sjokoladebit ....

355da968924db9dd03a98ad9d443171e.jpg

8df8dceb18d8d35596f6428125ffc719.jpg

Åføy! Ansjos er en vederstyggelighet.

Fikk ansjos - uvitende - på et pizzastykke inne på et kjøpesenter i Spania. Der og da, rett foran pizzadisken og andre kunder som spiste, spontanvomiterte jeg utover gulvet. Ikke det stolteste øyeblikket i karrieren akkurat

ANSJOSALARM!!!
Det var ansjospostei (med silderogn) å få på SK828 i dag sammen med roastbiffen .. Polarbrød var ikke å se. I tillegg en sitronkake. Og aller bakerst og helt nederst fant jeg en bitteliten sjokoladebit ....

Samme fra Berlin i dag, men snille gutter (og søte døtre) får ekstra sjokkis fra vognen[emoji6]

Åføy! Ansjos er en vederstyggelighet.

Fikk ansjos - uvitende - på et pizzastykke inne på et kjøpesenter i Spania. Der og da, rett foran pizzadisken og andre kunder som spiste, spontanvomiterte jeg utover gulvet. Ikke det stolteste øyeblikket i karrieren akkurat

Samme som jeg opplevde den gang jeg innså at det er ansjos i Bloody Mary :drunk:

ANSJOSALARM!!!

Fy f**n... det er bare grusomt. Helt hysterisk grusomt. Hva søren tenker de på. Ingen normale mennesker vil ha det.

Da må jo jeg være særs unormal som liker både ansjos og sylteagurk :colgate::colgate::colgate:
Sorry folks, men smaken er som kjent delt, akkurat som baken ;) Deal with it !

Back