Det er standard på PLUS nå. Du velger ikke fra vogna, men på den andre siden får du en duk.
Duk? Jeg trodde det var en utbrettet papirserviett...?:lol:
Det er standard på PLUS nå. Du velger ikke fra vogna, men på den andre siden får du en duk.
Duk? Jeg trodde det var en utbrettet papirserviett...?:lol:
Etter hva jeg har fått opplyst er det "pollar roll" som er tilbudet av Fresh bite fra 09.01 til 12.00 og "Fresh bite in a small box" på flighter etter kl 12.01.
Etter hva jeg har fått opplyst er det "pollar roll" som er tilbudet av Fresh bite fra 09.01 til 12.00 og "Fresh bite in a small box" på flighter etter kl 12.01.
Nå har jeg lest gjennom det meste av denne tråden og det er et par ting som slår meg.
Det er noen få som klager på mye.
Det er også ofte slik at noen klager, så kommer det endring som tar hensyn til det som det först ble klaget, men jaggu så er det galt også ;-)
Da er det ikke så lett.
Et eksempel, OSL-KRS-OSL, det kom en endring der og man gikk for sjokolade etc.
Mange klaget på dette, og ville ha kaffe. Helt ok. Nå er det blitt slik, men så er det krise, bare kaffe liksom.
Skal sies at den ruten er litt vanskelig da det er meget kort flytid, kanskje 12-15 min maks i effektiv serveringstid. Det innkluderer tid til å rydde opp. Med 50-60 pax på pluss er det ikke lett når mange vil ha to-tre items hver fra vogna.
Nå fremstår dette kanskje som sutring fra en cabin-crew, det er ikke meningen. Jeg bare forsöker å forstå hva man egentlig önsker på disse korte flightene.
Er enig i at produktet ombord ikke er godt nok alltid, spesielt på lengre flighter, men hva forventes egentlig på de korte, når ingenting virker å väre bra nok?
Hva önskes? og hvordan mener folket at dette kan gjöres i praksis?
Vi som jobber med dette er jo åpenbart ikke i stand til å finne ut av dette ;-)
Så det jeg mener er at det er veldig lite konkret som kommer frem.
Man klarer aldri tilfedstille alle, det vil altid være noen som sutrer da vi har ulike preferanser.
For min del som ofte flyr OSL-SVG og BGO-SVG av de korteste rutene syntes jeg det er best uten noen servering og mørk cabin på kveldsavgangene. Mens på morgen er det fint med kaffe og frokost. Har ofte fått utlevert frokost ved gate på SVG-BGO.
Nå har jeg lest gjennom det meste av denne tråden og det er et par ting som slår meg.
Det er noen få som klager på mye.
Det er også ofte slik at noen klager, så kommer det endring som tar hensyn til det som det först ble klaget, men jaggu så er det galt også ;-)
Da er det ikke så lett.
Et eksempel, OSL-KRS-OSL, det kom en endring der og man gikk for sjokolade etc.
Mange klaget på dette, og ville ha kaffe. Helt ok. Nå er det blitt slik, men så er det krise, bare kaffe liksom.
Skal sies at den ruten er litt vanskelig da det er meget kort flytid, kanskje 12-15 min maks i effektiv serveringstid. Det innkluderer tid til å rydde opp. Med 50-60 pax på pluss er det ikke lett når mange vil ha to-tre items hver fra vogna.
Nå fremstår dette kanskje som sutring fra en cabin-crew, det er ikke meningen. Jeg bare forsöker å forstå hva man egentlig önsker på disse korte flightene.
Er enig i at produktet ombord ikke er godt nok alltid, spesielt på lengre flighter, men hva forventes egentlig på de korte, når ingenting virker å väre bra nok?
Hva önskes? og hvordan mener folket at dette kan gjöres i praksis?
Vi som jobber med dette er jo åpenbart ikke i stand til å finne ut av dette ;-)
Så det jeg mener er at det er veldig lite konkret som kommer frem.
Fikk tilbud om Fresh Bite m. Laks fra Bodø til OSL i dag, men spurte pent om polarrull i steden. Men, nei, de var forbeholdt salg i GO, så det så! Trodde det var fritt valg av snacks i Plus....Ingen stor sak, men merkelig opplegg.
Fikk tilbud om Fresh Bite m. Laks fra Bodø til OSL i dag, men spurte pent om polarrull i steden. Men, nei, de var forbeholdt salg i GO, så det så! Trodde det var fritt valg av snacks i Plus....Ingen stor sak, men merkelig opplegg.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.