Opplevde sist uke på pluss som gull medlem at man kun fikk 1 mikeller gratis på innenriks, måtte betale for nr2. Er dette endel av det "nye" konseptet. Isåfall suger det lett.
Har vært sånn lenge. Kun en gratis alkoholenhet per pax i Plus.
Opplevde sist uke på pluss som gull medlem at man kun fikk 1 mikeller gratis på innenriks, måtte betale for nr2. Er dette endel av det "nye" konseptet. Isåfall suger det lett.
Det er nok norske alkoholregler som tilsier kun en stk innen Norge. Kan sikkert bli full ellers...
Nei. Slik har det vært lenge. Visstnok grunnet norsk lov. Den første er ansett som velkomstdrink, og dermed lovlig å gi bort.
Det står det samme på Plus-produktsiden til langdistanse også. Hvordan blir det håndhevet på ARN-HKG for eksempel?
Har bestilt plus til Kroatia til sommeren for hele familien. Har dog ikke peiling hva jeg kan forvente meg. Det sier vel litt om hvor uklare SAS er på sitt eget servicekonsept.
Differansen opp fra Go var så liten at det var en nobrainer med full refusjon osv.
Men etter å ha benyttet Lufthansa til Kroatia de siste årene, så forventer jeg mer enn hva jeg fikk der. (øl og snacks. Flere øl også om jeg ønsket.)
Hvor står det?
http://www.sas.no/upload/SAS Norway/PDF/CloudShop menyer/v6_SASP_0001_Menysidor_Play_9_184x280.pdf
dette er drikkemenyen langdistanse
Men på to av to fligher OSL-KRS den siste måneden har det blitt opplyst like etter avgang at "på grunn av den korte flytiden til Kristiansand i dag serverer vi kun kaffe eller te til reisende i Plus" - den ene gangen like etter at cockpit hadde annonsert at flytiden ville bli lengre enn normalt...Ganske enkelt -
Plus Innenriks/intra-scan: en gratis alkoholenhet. Snacks. Soft-drinks.
Er det blitt begrensninger på intra scand også nå? Det har det ikke vært før.Ganske enkelt -
Plus Innenriks/intra-scan: en gratis alkoholenhet. Snacks. Soft-drinks.
Plus Europa: Ubegrenset mengde alkohol/snacks/mat/soft. Jaffal frem til du blir drita.
Snacks er fritt frem så lenge lageret holder. Noen tror at trallene er utømmelige. Det er de ikke.
KRS : bare kaffe og te i pluss. Sjokolade i go. SAS har bestemt at det er sånn. Ferdig snakka. Ingen latskap.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.