Sas Ic

Når BA kun har en natt i Seattle, opptrår de da uforsvarlig? Flytiden til Seattle en halvtime lengre enn til Chicago i følge tidtabellen. Klarer ikke å se hvordan den halvtimen kan slite crewet ut.

Kan du ikke spørre dine kontakter i SAS? ;) Du ligger jo å slapper av, så du merker jo ikke den halvtimen^_^

Stein har noen timer før man går ut av huset sitt, til han setter seg i venstresetet også, kan det ha noen sammenheng?

Stein har noen timer før man går ut av huset sitt, til han setter seg i venstresetet også, kan det ha noen sammenheng?

Mja, man sjekker (desverre) ikke inn når man går ut ytterdøra hjemme.

Last edited:
Kan du ikke spørre dine kontakter i SAS? ;) Du ligger jo å slapper av, så du merker jo ikke den halvtimen^_^

Min kontakter i SAS Int sitter nok på kontor og er mer enn klare for å kutte det meste.. Kjenner jo selvsagt Stein, så det er jo viktig å få input fra alle.

Det er jo ingen tvil om at SAS gjør noe skikkelig gærnt når de stort sett alltid har dyreste pris på intercont, har nærmere 90% belegg og sitter igjen med rusk i forhold til konkurrentene

Min kontakter i SAS Int sitter nok på kontor og er mer enn klare for å kutte det meste.. Kjenner jo selvsagt Stein, så det er jo viktig å få input fra alle.

Det er jo ingen tvil om at SAS gjør noe skikkelig gærnt når de stort sett alltid har dyreste pris på intercont, har nærmere 90% belegg og sitter igjen med rusk i forhold til konkurrentene

det lite konstuktive svaret; kanskje de kan gå sammen med norwegian og ryanair om å få igjennom et lovforslag om at de ansatte kan begynne på sentralstimulerende slik at de kan fly t/r bangkok eller t/r las palmas ganger 2 i en sleng el noe slikt?

14. januar sjekket jeg ut mange selskap, og SAS var faktisk billigst til Tokyo av alle europeiske carriere.... men som flybransjen er jo det forumet her stappfullt av gubber/tanter som har så stort ego at deres egen mening er den eneste rette ergo er det jo egentlig liten vits å diskutere noe. jeg for min del bruker det mer som en jungeltelegraf.

det konstruktive svaret (og et rimelig obvious); SAS må få inn 4-5 fly brennkvikt for å dra fordelene av å få til mer stordrift på longhaul...l

Back