SK SAS gjeninnfører business på shorthaul (ila 2025)

Re: SAS gjeninnfører business på shorthaul (ila 2025)

Jeg fløy DY sin gamle Dreamliner business til LAS, med en gjeng som satt og skrålte over at de fløy First for første gang.
Snakket forleden med en som hadde «flydd på første klasse» til Køben med SAS også. Mye begrepsforvirring rundt dette.

Blir WiFi, når det fungerer inkludert i prisen i business? Kun Diamant og Gull har dette inkludert nå.

Hadde siste fire Plus turer forrige uke og det var jo ikke mye vemodig. Aller siste måltidet (fra ATH) var faktisk meget godt med store gode scampi og til og med en limebåt til å skvise over. Gardinen var på plass men ikke trukket for og faktisk bare tre rader.

Har 12 flighter booket på shorthaul Business nå og gleder meg litt. Slippe tre-bestikk, plast/pappkopper samt grisete toaletter blir vel det beste. Håper de kan ha bittelitt bedre viner også.

Ser ut som de har gått et greit hakk opp på hvitvinen med 2002 Joseph Drouhin Bourgogne Chardonnay (en drue mange flynerder ikke liker) og min favorittdrink (etter Bloody Mary) - Negroni... mmmm
Bloody Maryen er også enbdelig på plass igjen... Nå skarre drekkast..

Ser ut som de har gått et greit hakk opp på hvitvinen med 2002 Joseph Drouhin Bourgogne Chardonnay (en drue mange flynerder ikke liker) og min favorittdrink (etter Bloody Mary) - Negroni... mmmm
23 år gammel Chardonnay på short haul business? Eller er det skrivefeil?

Dæven det ser jo ut som SAS har jekket dette kraftig opp ja. Det virker iallefall som et umiddelbart godt førsteinntrykk.

Det er kanskje ikke druen Chardonnay mange flynerder ikke liker, men mere de variantene du må til MaxBo for handle inn (du finner dem i Eikeparkett avdelingen !)

Skal over med SK925 mandag og det skal bli interessant å se om det er noen vesentlig forskjell fra juni med SK927.

Fransk chardonnay er stort sett drekkandes. Det alt at det andre trelimet med eikeparkett som smaker… Nuvel.

Ha ha.. mente ikke å lage en vintråd av dette.. Hintet til den artige diskusjonen som gikk her for en tid tilbake hvor flere hadde lest ABC i magasininnlegg og at defor smakte alt med Chardonnay møkk. Alle druer kan brukes til vond vin ;-) (og motsatt)

Back