RWY 24
Legal Eagle
Sier vel nettopp litt om forskjellen på SK og DY det. :stir
Ja, DY har vel tradisjonelt vært litt mer forsiktig med bruk av penger...
SK907 landet kl 13:02 etter en flytid på 8 timer og 5 minutt
CO039 landet kl 13:36 etter en flytid på 8 timer og 17 minutt
Og Shanghai er even tegnet inn i Scanorama. Fint med klare beskjeder om ruter - men at OSL kom tilbake er jo fantastisk....og SAS bekrefter at Shanghai utsettes pga manglende materiell:
http://check-in.dk/newselement.cfm?nNewsArticleID=45173
Og Shanghai er even tegnet inn i Scanorama. Fint med klare beskjeder om ruter - men at OSL kom tilbake er jo fantastisk.
Jeg synes å ha hørt at SFO var tegnet inn på rutekartet på et tidspunkt, men kan ikke huske å ha sett det ved selvsyn.
Jeg synes å ha hørt at SFO var tegnet inn på rutekartet på et tidspunkt, men kan ikke huske å ha sett det ved selvsyn.
Den var tilogmed bookbar i Amadeus.
Ja, muligens vil A343 vil nok dukke opp en gang i blant, siden de går i rotasjon.Tror ni 907/908 kommer flygas med Airbus A340-300 någon gång?
SK 903/904 eller 945/946 som bägge är A330-300 linjer verkar flygas med A340-300 åtminnstonne någon gång varje månad.
Ja, muligens vil A343 vil nok dukke opp en gang i blant, siden de går i rotasjon.
Men hovedsaklig blir det A330.
Nå kjenner jeg ikke så godt til hvordan praksisen er i luftfarten mht. "typekurs på materiellet", er det slik at om man er opplært i å føre Airbusmaskiner så kan man ratte samtidlige maskiner fra produsenten?
Noen som kommer med trip report fra SK OSL-EWR snart?
Både Business, Economy Extra og Economy av interesse
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.