RWY 24
Legal Eagle
Sier vel nettopp litt om forskjellen på SK og DY det. :stir
Ja, DY har vel tradisjonelt vært litt mer forsiktig med bruk av penger...
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Sier vel nettopp litt om forskjellen på SK og DY det. :stir
SK907 landet kl 13:02 etter en flytid på 8 timer og 5 minutt
CO039 landet kl 13:36 etter en flytid på 8 timer og 17 minutt
Sier vel nettopp litt om forskjellen på SK og DY det. :stir
Og Shanghai er even tegnet inn i Scanorama. Fint med klare beskjeder om ruter - men at OSL kom tilbake er jo fantastisk....og SAS bekrefter at Shanghai utsettes pga manglende materiell:
http://check-in.dk/newselement.cfm?nNewsArticleID=45173
Og Shanghai er even tegnet inn i Scanorama. Fint med klare beskjeder om ruter - men at OSL kom tilbake er jo fantastisk.
Jeg synes å ha hørt at SFO var tegnet inn på rutekartet på et tidspunkt, men kan ikke huske å ha sett det ved selvsyn.
Jeg synes å ha hørt at SFO var tegnet inn på rutekartet på et tidspunkt, men kan ikke huske å ha sett det ved selvsyn.
Den var tilogmed bookbar i Amadeus.
Ja, muligens vil A343 vil nok dukke opp en gang i blant, siden de går i rotasjon.Tror ni 907/908 kommer flygas med Airbus A340-300 någon gång?
SK 903/904 eller 945/946 som bägge är A330-300 linjer verkar flygas med A340-300 åtminnstonne någon gång varje månad.
Ja, muligens vil A343 vil nok dukke opp en gang i blant, siden de går i rotasjon.
Men hovedsaklig blir det A330.
Nå kjenner jeg ikke så godt til hvordan praksisen er i luftfarten mht. "typekurs på materiellet", er det slik at om man er opplært i å føre Airbusmaskiner så kan man ratte samtidlige maskiner fra produsenten?
Noen som kommer med trip report fra SK OSL-EWR snart?
Både Business, Economy Extra og Economy av interesse
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.