SAS gjenåpner OSL-NYC i 2011.

Re: SAS gjenåpner OSL-NYC i 2011.

Ser på Face at det er Champis, cup cakes og damer med rulleskøyter ved gaten

Det er veldig viktig å få maskinen ut på rute! Snaket nettopp med en kamerat at det ser bra ut, og ligger godt an.

Last edited:

Ser ut som den skal krysse Atlanteren med SK945. Den er over OSL nu. Ser på flyradar at SK903 er rett bak. Moro at tre SAS 330 krysser havet sammen.

Last edited:

Da er den på radaren og legger seg fint inn mellom SK945 og 903 - det blir et fint trekløver over dammen :fly

Det ser ut til at det er samme maskin , se-ree, som kommer tilbake som sk908 i morgen tidlig

Ser SAS og Continental har avgangs tider tett opp mot hverandre. Her vil det bli kamp om å få flyene tidsnok ferdig til flight. Historisk dag på OSL.

Her ern på Flightradar24.com:
SAS907.png

Ser SAS og Continental har avgangs tider tett opp mot hverandre. Her vil det bli kamp om å få flyene tidsnok ferdig til flight. Historisk dag på OSL.

Hva mener du med det?
Har inntrykk av at CO stort sett går på tid, og mange ganger før tid. Er vel ikke noe som tyder på at dette er noe de sliter med?

Så hvem var det som hadde fylt opp hele c-kabinen? Journalister?

I dag hadde vi med journalister og spesielle gjester i Business - alle passasjerer fikk boblende drikke, cupcakes, epler og en spesiallaget SAS Crew Guide for New York i dag.

Var det ikke noen grinebitere her som sa dette aldri kom til å skje? Vel det skjedde :cool:
Og om snaue to uker blir det min tur til å teste ut SK907 :spin

Hmmm..fortsatt billig å fly i august - kanskje man bør kaste seg på en weekend da?

Hva mener du med det?
Har inntrykk av at CO stort sett går på tid, og mange ganger før tid. Er vel ikke noe som tyder på at dette er noe de sliter med?

Med et snev av ironi er vel poenget at det vil bli en liten "kamp" mellom SGS og Menzies om å få flyet avgårde på tid. Til spørsmålet ditt: Nei jeg tror ikke det er noe som tyder på at de sliter med det.

I dag hadde vi med journalister og spesielle gjester i Business - alle passasjerer fikk boblende drikke, cupcakes, epler og en spesiallaget SAS Crew Guide for New York i dag.

Journalister altså... Skriver en masse møl og faktafeil - som takk får de fly helikopter fordi de "må", fly business fordi de "må", sitte på oppvisningsflights fordi de "må", fly småfly fordi de "må". Blæææææææææ :baeh:baeh
fish.gif
(Slettes ikke bitter jeg :lol: )

Ja ja, jeg får uansett ikke prøvd ruta i år - gleder meg til å lese minst 10 forskjellige TR's framover ;)

Back