Noen som har avert paa Egertorget? Er det vert aa ta en tur?
Men får muffins og kan hilse på CK, med en cowboyhatt

Noen som har avert paa Egertorget? Er det vert aa ta en tur?
Hva skjer på Egertorget?
SAS feirer startup av OSL-EWR ruten!
Om du har et stort eple kan du ta den med deg, så måler de den og du kan vinne bilett til "The Big Apple" (New York)
Men vet ikke om de har tatt kvelden nå da.
Btw, hvorfor velger SAS å fly til EWR og ikke Kennedy?
Btw, hvorfor velger SAS å fly til EWR og ikke Kennedy?
Samarbeidet med CO, som har en megahub på EWR.
SAS var jo på EWR lenge før CO var en *A partner... Hva er den nærmeste direkte årsaken?
SAS og CO hadde en samarbeid for +-20 år siden og var grunnen til at SAS flyttet fra JFK til EWR i sin tid
Hej!
Mitt första inlägg på detta forum!
Hur många år hade SAS flugit linjen OSL-NYC innan rutten lades ner år 2004?
Jag tror att SAS har stor potential på denna linje. Särskillt på Cargo sidan kan man nog tjäna $$$
En Airbus A330-300 kan ta med rejält med Cargo.
På linjerna ARN/CPH-EWR/ORD har SK jämt fullt med Cargo.
Continental som flyger med Boeing 757-200 på EWR-ARN/CPH/OSL kan knappast ta med någon Cargo alls. Varma sommar dagar har CO tom tvingats lämna kvar bagage på ARN för att klara flygningen ARN-EWR non-stop.
Men hur länge flög SAS linjen OSL-NYC innan 11/09 2001?
Flög SK Fornebu-NYC med Boeing 767-300ER också?
Den gikk vel som SK 901/902 med gjennom store deler av 80-tallet med følgende routing: GEN-JFK med DC-10 men da fungerte GEN som en mellomstasjon på veien fra CPH eller ARN(ørten forskjellige løsninger på dette, har vel gått med 747-200 også tror jeg, correct me if i'm wrong), og fra 1989 som SK 907/908 til EWR, da med 767-300 på FBU-EWR.
SAS og deres tidligere NYC flyvninger fra norsk jord er jo omtalt i ett par andre tråder på forumet:
http://forum.scanair.no/showthread.php?t=71337
Så fra 1.mai 1989 gikk den som SK 907/908 FBU-EWR, og den ble med over til OSL og gikk til den ble stanset i 2004. Det var vel et lite opphold etter 11/9-01, men den ble ikke stanset, mener jeg.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.