SAS gjenåpner OSL-NYC i 2011.

Re: SAS gjenåpner OSL-NYC i 2011.

Da var påsketuren i boks gitt ;) Blir gøy å komme tilbake til NY!

Samme her. Synes det er litt stas med første flight; har brukt en drøy tusing ekstra på å reise ut den 28. istedenfor den 29., det positive er at billetten er flexibel/ refunderbar. EB-politisk er bookingklasse W og L samme sorgens kapittel, ingen forskjell der :-)

Last edited:

Gør jeg noe feil når jeg ikke får via EWR når jeg prøver å finne turer til Florida på SAS.NO?

Jeg prøver forskjellige datoer, men alle forslagene kommer opp med ett ekstra stopp på ARN eller CPH.

Gør jeg noe feil når jeg ikke får via EWR når jeg prøver å finne turer til Florida på SAS.NO?

Jeg prøver forskjellige datoer, men alle forslagene kommer opp med ett ekstra stopp på ARN eller CPH.

Går ut fra at du skal til FLL ?

Tror SK ikke har lagt inn alle prisene ennå. De prisene som er publisert i Amadeus er alle med SK via CPH/STO, og deretter videre med UA/CO via CHI/NYC. Regner med at prisene via OSL blir oppdatert asap.
Eksempel til FLL HLNOECO :

1 * OSL-CPH/STO-CHI-SK/UA/US-FLL
2 * OSL-CPH/STO-NYC-SK/CO/UA-FLL
3 * OSL-CPH-WAS-SK/UA/CO-FLL
4 * OSL-CPH-NYC/WAS-SK/AS/UA/US/CO-CHI-SK/UA/US-FLL
5 * OSL-CPH/STO-CHI/NYC-SK/UA/US/CO-WAS-SK/UA/CO-FLL
6 * OSL-STO-CPH-CHI-SK/UA/US-FLL
7 * OSL-STO-CPH-NYC/WAS-SK/CO/UA-FLL
8 * OSL-STO-NYC-SK/AS/UA/US/CO-CHI-SK/UA/US-FLL

Kommer opp på WIAS, kan alltids bookes der.

Jeg får ikke opp noen SAS flighter der med 1 stopp (Destinasjon MCO eller TPA).

Da gir jeg meg.... Fant masse snacks på ebookers.no (som jeg foretrekker)

16.500 - Monkey
32.000 - Monkey +
42.000 - BizFlyer

Det var 1 baby, 2 voksne til MOC eller TPA.

Tror SK ikke har lagt inn alle prisene ennå. De prisene som er publisert i Amadeus er alle med SK via CPH/STO, og deretter videre med UA/CO via CHI/NYC. Regner med at prisene via OSL blir oppdatert asap.
Eksempel til FLL HLNOECO :

1 * OSL-CPH/STO-CHI-SK/UA/US-FLL
2 * OSL-CPH/STO-NYC-SK/CO/UA-FLL
3 * OSL-CPH-WAS-SK/UA/CO-FLL
4 * OSL-CPH-NYC/WAS-SK/AS/UA/US/CO-CHI-SK/UA/US-FLL
5 * OSL-CPH/STO-CHI/NYC-SK/UA/US/CO-WAS-SK/UA/CO-FLL
6 * OSL-STO-CPH-CHI-SK/UA/US-FLL
7 * OSL-STO-CPH-NYC/WAS-SK/CO/UA-FLL
8 * OSL-STO-NYC-SK/AS/UA/US/CO-CHI-SK/UA/US-FLL

Og der har vi svaret på hvorfor ruta ble lagt ned forrige gang:colgate::p:D

Neeeiiiiida, bare skøyer. Flott at SAS er tilbake og håper de får det til å fungere!

SAS og CO samarbeider - EWR er en formidabel hub og trafikken steg med 23% i år. Hvis denne dollarkursen holder seg eller synker mer vil det bli like stor økning neste år. De som vil få slite er de som får 'overflow'-trafikk og lekkasjetrafikk.

Glem DY og Feel. Ingen av dem klarer å få noe AOC på plass før sommeren hvis de ikke har noe nå og de har ikke engang operativt personale på plass. Personale skal ansettes og læres opp, manualer skal skrives og godkjennes, sertifiseringsprosess må gjennomføres ... forget it.

Iflg ansatt i DY så skal oppstart av DY IC gjøres med wet lease, men tidspunkt er som du sier ikke avklart.

Da har jeg booket min første LH med SAS. TRD-OSL-EWR (og tilbake igjen) i påsken neste år. Det geniale da, er at det blir litt over en uke ferie, men jeg trenger bare ta ut 3 feriedager.

Billettene for to personer ble booket via finn.no og med henvisning til ticket.no, og det ble 2000 kroner billigere enn sas.no (merkelig?)

Når kommer FI-CO-KL etc med 2.995 ev. 2.495 på samme datoene ??;)

Iflg ansatt i DY så skal oppstart av DY IC gjøres med wet lease, men tidspunkt er som du sier ikke avklart.

Mye forskjellige rykter ute og går blandt ansatte i DY tror jeg, det er ikke så lenge siden
det ble hevdet her på forumet at de skulle anskaffe egne 787 til IC trafikken...

Da har jeg booket min første LH med SAS. TRD-OSL-EWR (og tilbake igjen) i påsken neste år. Det geniale da, er at det blir litt over en uke ferie, men jeg trenger bare ta ut 3 feriedager.

Billettene for to personer ble booket via finn.no og med henvisning til ticket.no, og det ble 2000 kroner billigere enn sas.no (merkelig?)

Velkommen på Forumet !
Hvilke dager var dette på ? Kunne tenke meg å sjekke opp hvorfor det ble et slikt resultat ..;)

Ift CO sin andre daglige så er det ikke tatt en endelig avgjørelse på om den faktsik kommer etter SAS sin annonsering, men mest trolig kommer den ikke.

Back