Dumt. Da får jeg vel booke SK hele veien..![]()
Om folk er så hårsår at de synes dette gjør vondt kan man finne seg et annet forum å henge på. Tommy777 gjør et spark(men ikke ufint) mot DY, og det synes jeg at man bør ha lov til å gjøre mtp hvor mye DY har sparket mot SAS.
SAS selger kun fullpris enveisbilletter på IC rutene![]()
Ser ut til at Business allerede er utsolgt 28 mars...
Men hvor mange pax på EWR-OSL starter deres rejse i Vestindien eller Mellemamerika?
Kunne være interessant at se %'er for hvor CO-kunderne begynder rejsen, når de benytter EWR-OSL-EWR.
Rundt 50% av passasjerene som reiser med CO er "lokal"-reiser mellom OSL og EWR. Innenlands i Norge er det 8-10 connecting pax hver dag (i snitt) med gjennomgående billett, men ofte er gjennomgående billetter en del dyrere enn eks. DY+CO eller SK+CO separat så de regner med at det er en del som kommer på separate billetter. Mesteparten av transfer er med andre ord i USA-enden av flighten. I C-klasse ligger andelen EWR-reisende på 60-65%.
http://forum.scanair.no/showthread.php?t=46692
Forresten (halvveis OT); har det kommet noen uttalelser fra Norwegian etter nyheten kom?
Noe som er ganske irriterende når man bor i New York og Stavanger og ofte ikke kan planlegge mer enn en tur av gangen og må gjette når man kjøper returbilletten.
Men men, flott satsning av SAS i alle fall, selv om CPH fortsatt blir enklest for meg.
Kan en ikke bare kjøpe en flex på returen da, så kan den endres/tilbakebetales da?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.