Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Dumt. Da får jeg vel booke SK hele veien..![]()
Om folk er så hårsår at de synes dette gjør vondt kan man finne seg et annet forum å henge på. Tommy777 gjør et spark(men ikke ufint) mot DY, og det synes jeg at man bør ha lov til å gjøre mtp hvor mye DY har sparket mot SAS.
SAS selger kun fullpris enveisbilletter på IC rutene![]()
Ser ut til at Business allerede er utsolgt 28 mars...
Men hvor mange pax på EWR-OSL starter deres rejse i Vestindien eller Mellemamerika?
Kunne være interessant at se %'er for hvor CO-kunderne begynder rejsen, når de benytter EWR-OSL-EWR.
Rundt 50% av passasjerene som reiser med CO er "lokal"-reiser mellom OSL og EWR. Innenlands i Norge er det 8-10 connecting pax hver dag (i snitt) med gjennomgående billett, men ofte er gjennomgående billetter en del dyrere enn eks. DY+CO eller SK+CO separat så de regner med at det er en del som kommer på separate billetter. Mesteparten av transfer er med andre ord i USA-enden av flighten. I C-klasse ligger andelen EWR-reisende på 60-65%.
http://forum.scanair.no/showthread.php?t=46692
Forresten (halvveis OT); har det kommet noen uttalelser fra Norwegian etter nyheten kom?
Noe som er ganske irriterende når man bor i New York og Stavanger og ofte ikke kan planlegge mer enn en tur av gangen og må gjette når man kjøper returbilletten.
Men men, flott satsning av SAS i alle fall, selv om CPH fortsatt blir enklest for meg.
Kan en ikke bare kjøpe en flex på returen da, så kan den endres/tilbakebetales da?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.