SAS forbyr pakket håndbaggasje til USA

Re: SAS forbyr pakket håndbaggasje til USA

Men med nye regler kommer nok disse tilbake fra LH...

Originally posted by EB

Men med nye regler kommer nok disse tilbake fra LH...

Jeg har ihvertfall sendt dem e-post, så jeg håper det

Egentlig er det bare en ting aa si om dette:

Terroristene har vunnet ....

Naar de skaper frykt og kaos uten engang aa ha gjennomfoert en aksjon, har de vunnet en klar seier. I en liten notis jeg leste (tror det var i Times) sto det at politiet ikke engang hadde funnet noe sprengstoff. Naar en fredelig handelsmann (riktignok araber) blir paagrepet med 8000 mobiltelefoner uten aa ha andre hensikter enn aa selge dem, har de vunnet. Politiet sier at telefonene kan brukes til aa setta av bomber! Saa karen skal pelle ut innmaten og legge inn ny paa 8000 telefoner? 8000 bomber? Get real ....

CNN idag:
The British security sources told CNN they are confident evidence of explosives will be found,

Bush'ern var ogsaa sikker paa aa finne WMD i Irak ....
Jeg begynner aa tro at disse gutta kanskje ikke var saa naere en aksjon som enkelte vil vi skal tro ..

Dette stinker mer og mer. Jeg var overbevist om at britisk politi hadde funnet flytende sprengstoff, og så har de ikke funnet noe???
Men på den annen side: Det var vel i Storbritannia politiet ga en brasiliansk elektriker åtte nakkeskudd fordi de trodde han var terrorist?
Beklager at siste avsnitt var litt OT, men jeg kunne ikke la være ...

Og naa sa de rett ut igjen paa CNN at de - med unntak av store mengder husholdningsartikler som KAN brukes til aa lage sprengstoff - ikke har funnet noen eksplosiver .....

OK, jeg bestrider paa ingen maate at disse gutta hadde urent mel i posen - men her dukker det fram mer og mer jernspon i smoereolja ....

Back