• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS-Flybussen solgt

Får håpe at dette ikke fører til slutt på bruk av Ruters mnds kort slik som det er på de andre flybussekspressrutene..

Nei. Flybussekspressen er eid av NBE. Norgesbuss er kun operatør.

Korrekt, jeg var uklar i formuleringen min, det er NorWay som har konsesjonen på Flybussekspressen ;)
Er det virksomhetsoverdragelse eller outcoursing?
Mest sannsynlig virksomhetsoverdragelse, det er relativt godt innarbeidet i "rutebilnæringen" ifbm. alle anbudene som har vært ute.

SAS Flybussen ble overtatt 1. november av Norgesbuss. Norgesbuss skriver at navnet fortsatt vil være SAS Flybussen, at man fortsatt vil tjene EuroBonus-poeng om bord og at konseptet ikke vil endres. På litt lengre sikt tipper jeg imidlertid at SAS-navnet forsvinner fra bussene.

Back