Om man skal følge forbrukerkjøpsloven så er det jo hensikten med kjøpet som er uttellende, om flybilletter følger "egne lover" er jeg litt usikker på. Har du kjøpt en gjenstand/produkt i den forstand/ hensikt til bruke den til en ting, men det ikke er tilfellet, så kan man heve kjøpet eller kreve avslag i prisen.
Om forbrukerkjøpsloven gjelder og du har kjøpt Plus billett i hensikt å bruke lounge + mat, så er jo har du ikke fått produktet du har betalt for, og du skal ha rett til avslag/heving, siden du nå kanskje må betale for maten du ellers ville hatt gratis så kan man jo påberope seg erstatning pga økonomisk tap.
Sent from my iPad using Tapatalk
Om forbrukerkjøpsloven gjelder og du har kjøpt Plus billett i hensikt å bruke lounge + mat, så er jo har du ikke fått produktet du har betalt for, og du skal ha rett til avslag/heving, siden du nå kanskje må betale for maten du ellers ville hatt gratis så kan man jo påberope seg erstatning pga økonomisk tap.
Sent from my iPad using Tapatalk