Kom over transferlisten for en flight IAD-CPH nylig, med en oversikt over hvor passasjerene skulle etter ankomst CPH. Nå står det ikke noen om hvor mange per flight, og selv om man skal være forsiktig med å se på enkeltflighter så viser det jo hvor vesentlig feed er for nettverksselskapenes langdistanseøkonomi.
Ved ankomst CPH skulle passasjerer videre med 39 andre fly (og i tillegg kommer jo feed inn in IAD)
En rask oversikt - x2 betyr flere flighter dit og med SK hvis ikke annet nevnt:
- HAM
- OSL x2
- ARN x2
- AMS x2
- GOT x2
- BGO x2
- DUS
- SVG
- HEL
- FCO
- BRU x2 (SK og SN)
- KRK
- GVA
- VCE
- CDG
- ATH
- TXL
- RIX (BT)
- AAL
- MUC x2
- AAR
- FRA x2 (SK og LH)
- FLR
- VIE (OS)
- WAW x2 (LO og SK)
- VNO
- PRG
- PLQ
- TLL
- LHR
Og interessant nok er transfertiden alt fra 45 minutter til 10 timer og 45 minutter
Ved ankomst CPH skulle passasjerer videre med 39 andre fly (og i tillegg kommer jo feed inn in IAD)
En rask oversikt - x2 betyr flere flighter dit og med SK hvis ikke annet nevnt:
- HAM
- OSL x2
- ARN x2
- AMS x2
- GOT x2
- BGO x2
- DUS
- SVG
- HEL
- FCO
- BRU x2 (SK og SN)
- KRK
- GVA
- VCE
- CDG
- ATH
- TXL
- RIX (BT)
- AAL
- MUC x2
- AAR
- FRA x2 (SK og LH)
- FLR
- VIE (OS)
- WAW x2 (LO og SK)
- VNO
- PRG
- PLQ
- TLL
- LHR
Og interessant nok er transfertiden alt fra 45 minutter til 10 timer og 45 minutter