Dette likner jo mistenkelig mye på en del av "flaggrekka" på 1990-liveryet...Ser også ut som det blir noe rød og blå små vertikale striper på siden
Dette likner jo mistenkelig mye på en del av "flaggrekka" på 1990-liveryet...
1990? Kom ikke det i 1983?
https://www.facebook.com/140344030787/posts/10162322072855788?sfns=xmwa
Her er en teaser. Noen som greier å spikre sammen bildene til ett, så har vi en god pekepinn
Det er ikke så veldig mye de røper.
![]()
I siste utgave av Scandinavian Traveller finnes denne illustrasjonen, vet ikke om det er et hint til noe:
![]()
Tviler på at det blir flaggstripe foran og bak. Tviler også på at det blir blått nedover skroget, det er for hipt for sas.Da blir det kanskje ikke så langt unna det jeg spådde, dog med litt kjedeligere motorer (synes jeg).
Noe sånt som dette her, kanskje.
View attachment 47627
Da blir det kanskje ikke så langt unna det jeg spådde, dog med litt kjedeligere motorer (synes jeg).
Noe sånt som dette her, kanskje.
Tviler på at det blir flaggstripe foran og bak. Tviler også på at det blir blått nedover skroget, det er for hipt for sas.
Likte flaggløsningen din mye bedre enn min, så jeg fikset litt på mitt forslag med ny og ifølge google riktig hex for blåfargen. Synes den er noe lilla på min skjerm, men så er det også den billigste jeg fant i 144hz![]()
Hvis du fikser opp SAS-logoen foran så den blir den «nye» fra post 1998 og ikke åttitallsversjonen, og legger inn flagg og navn på nesen, slik vi har sett i mockupen fra SAS, så tror jeg det er helt riktig - mao akkurat som min versjon som jeg posta NØYAKTIG samtidig med deg igår kveld :lol:
Jeg heier og tror på LH’ish hale. Det er også det de selv har hintet om, og det rimer med hvorfor halefinnen manglet blåmaling helt foran nede.