SK SAS EuroBonus MasterCard

Re: SAS EuroBonus World MasterCard

Noen som vet om det gamle kortet fungerer når man får ny eb status og nytt kort?

Kortet slutter å fungere når det nye blir tatt i bruk, hvertfall er det slik med Amex.

Kona har brukt mitt gamle kort i 1 måned nå så det fungerer veldig greit. :)

Bortsett fra at det er i strid med vilkårene.
Kredittkortet er personlig.

SAS EuroBonus World MasterCard

Kanskje verdt å få med seg.... ; "Nå har du mulighet til å vinne en 10-dobling av EuroBonus Ekstrapoengene du tjener i perioden 1. mai til 31. juli 2014. Vi trekker 50 vinnere som hver seg får 10-doblet sine Ekstrapoeng. For mer informasjon og påmelding, se: saseurobonusmastercard.no/10."

Noen som har fått sign-up poengene (6000) de lokket med for en tid tilbake?
Hadde første transaksjon for 5 uker siden, fortsatt ikke sett noe til poengene..

Og mailer svarer de ikke på.

Jeg fikk mine poeng i går. Første transaksjon var rett før fristen i kampanjen.

Andre som ikke har fått nytt MC etter å ha blitt EBG?

Sendte mail til SEB men fikk til svar at det var ingenting de kunne gjøre før de fikk beskjed av SAS om statusendring. Dette tiltross for at jeg sendte dokumentasjon på statusnivå. Dette er rundt to uker siden..

jeg har ventet en drøy uke nå på nytt kort etter statusendring til EBG og ingen MC. Amex er mye kjappere. Har fått ny kode og forventer kort i dag eller i morgen. Jeg kommer uansett bare til å ha MC i kort tid inntil jeg har fått sign-up bonusen.

Edit: amex kom ikke i dag

Last edited:

Da har endelig kortet blitt endret i nettbanken, så får vi se hvor lang tid det tar før kortet ligger i postkassen.

Noen som vet om SEB har en app man kan logge inn på med telefonen for å se forbruk på SAS Mastercard? Eller må man via nettsiden?

Noen som vet om SEB har en app man kan logge inn på med telefonen for å se forbruk på SAS Mastercard? Eller må man via nettsiden?

Kun nettsiden tror jeg. Vet at SEB har en fin app for Eurocard, men ikke for SAS Mastercard meg bekjent.

Jeg har ikke fått poeng for november og desember enda.
Noen som har opplevd det samme?

Siste overførsel av poeng er datert 01. november

Jeg har ikke fått poeng for november og desember enda.
Noen som har opplevd det samme?

Siste overførsel av poeng er datert 01. november
Har ikke lagt merke til det, men ser det nå. Samme her.
Usikker på hvor mye jeg har omsatt på kortet men det er mer enn ingenting..

Jeg har fått sist 1. desember, men jeg tror det er først når du har over 5000 kr at du får overført 500 poeng, resterende blir overført til neste periode.

Har ikkje fått frå verken Diners eller WMC. Men på faktura er det spesifisert kva som skal overføres.

Back